Nieuwsbrief:

PIAGGIO  MP3 300 HPE SPORT - 2022

Garantie: Ja
Nieuw
Aui grijs 715C
piaggio - mp3-300-hpe-sport
piaggio - mp3-300-hpe-sport
piaggio - mp3-300-hpe-sport
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De Piaggio MP3 300 cc HPE (High Perfomance Engine) combineert hoge prestaties met een maximale controle over het brandstofverbruik. Hij is tot in het kleinste detail herzien met als doel het rijgedrag nog soepeler, comfortabeler en stiller te maken. Daarnaast is het vermogen met 24% toegenomen tot 19,3 kW (26,2 pk). Als je op zoek bent naar een stijlvolle en veilige manier om je vlot door het stadsverkeer te bewegen, is de Piaggio MP3 300 HPE met zijn stabiele rijsysteem, comfortabele zadel en verlichte opbergruimte onder het zadel voor jou de ideale oplossing. Zijn vernieuwde aandrijflijn is een technisch hoogstandje: de uitzonderlijke souplesse van de transmissie staat garant voor voortreffelijke prestaties onder alle omstandigheden, waarbij de motor in alle stilte zijn werk doet.


Prijs All-in.
- U kunt de motor al leasen vanaf  € 144.14* per maand.
- Betiteld als Piaggio Prime Dealer van Nederland
- 100% klanttevredenheid zie onze recensies op onze website
- Een aanbieding is altijd een prijs zonder inruil.
- Beperkte voorraad deze kleur gaat eruit

Wilt u het rijden op een Piaggio MP3 ervaren? Dat kan, wij hebben elke zaterdag demo dag!
U kunt zich per mail of via onze WhatsApp service aanmelden voor een test rit.
Voor meer informatie verwijzen wij u door naar onze website www.euro-motor.nl,.
 
Euro-Motor Hoevelaken.
Oosterdorpsstraat 113
3871 AC Hoevelaken
Tel: 033-2530660
WhatsApp service: 06-51951690
Mail: info@euro-motor.nl
Openingstijden: dinsdag t/m vrijdag 9:00 t/m 18:00.




Deze motor is geschikt voor B rijbewijs. (Indien behaald voor 19 januari 2013)
Euro-Motor
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion