Nieuwsbrief:

PIAGGIO  MP3 400 HPE SPORT - 2022

Prijs:
€ 12.799,- € 13.099,-
Bouwjaar:
2022
Kleur:
Nero Meteora
Vermogen:
26 kW
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
B
Garantie:
Ja
piaggio - mp3-400-hpe-sport
piaggio - mp3-400-hpe-sport
piaggio - mp3-400-hpe-sport
piaggio - mp3-400-hpe-sport
piaggio - mp3-400-hpe-sport
piaggio - mp3-400-hpe-sport
piaggio - mp3-400-hpe-sport
piaggio - mp3-400-hpe-sport
piaggio - mp3-400-hpe-sport
piaggio - mp3-400-hpe-sport
piaggio - mp3-400-hpe-sport
piaggio - mp3-400-hpe-sport
piaggio - mp3-400-hpe-sport
piaggio - mp3-400-hpe-sport
piaggio - mp3-400-hpe-sport
piaggio - mp3-400-hpe-sport
piaggio - mp3-400-hpe-sport
piaggio - mp3-400-hpe-sport
piaggio - mp3-400-hpe-sport
piaggio - mp3-400-hpe-sport
piaggio - mp3-400-hpe-sport
piaggio - mp3-400-hpe-sport
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
MP3 400 New Model, Mega Actie door groot inkoopbeleid. Van 13099,- voor 12799 mega voorraad.
De perfecte balans tussen kracht en veelzijdigheid

Een evolutie gericht op een nog dynamischere belevenis van de metropolen. Geïnspireerd op de automotive sector is de Piaggio MP3 400 vernieuwd qua design, kleuren en functies, met toevoeging van al het benodigde vermogen voor de lange afstanden, maar met behoud van de typische wendbaarheid die hem altijd al onderscheidt. 

Piaggio MP3 530 hpe Exclusive
Als het beste nog niet goed genoeg is

De absolute top van het gamma, bestemd voor wie op de avant-garde van de driewielscooters wil rijden. Met extra automotive functies zoals cruise control, achteruitrijmodus met achteruitkijkcamera en BLIS-systeem legt de Piaggio MP3 530 hpe Exclusive de prestatie- en technologielat nu nog hoger. Een uniek product in het panorama van de twee- en driewielers en ideaal voor toekomstgerichte liefhebbers. 

- Prijs All-in.
- U kunt de motor al leasen vanaf  € 144.14* per maand.
- Betiteld als Piaggio Prime Dealer van Nederland.
- 100% klanttevredenheid zie onze recensies op onze website.
 
Wilt u het rijden op een Piaggio MP3 ervaren? Dat kan, wij hebben elke zaterdag demo dag!
U kunt zich per mail of via onze WhatsApp service aanmelden voor een test rit.
Voor meer informatie verwijzen wij u door naar onze website www.euro-motor.nl
 
Euro-Motor Hoevelaken
Oosterdorpsstraat 113
3871 AC Hoevelaken
Tel: 033-2530660
WhatsApp service: 06-51951690
Mail: info@euro-motor.nl
Openingstijden: dinsdag t/m vrijdag 9:00 t/m 18:00 en zaterdag van 9:00 t/m 16:00.

 






Deze motor is geschikt voor B rijbewijs. (Indien behaald voor 19 januari 2013)
Aanbieder
Euro-Motor
Oosterdorpstraat 113-A
Hoevelaken
Plan de route
033-2530660
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van

© 2000 - 2025 Motoroccasion