Nieuwsbrief:

POLARIS  SPORTSMAN - 2020

9225 Km
Zwart
polaris - sportsman
polaris - sportsman
polaris - sportsman
polaris - sportsman
polaris - sportsman
polaris - sportsman
polaris - sportsman
polaris - sportsman
polaris - sportsman
polaris - sportsman
polaris - sportsman
polaris - sportsman
polaris - sportsman
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De krachtigste quad op de markt !!!!

In nieuwstaat !! met compleet nieuwe motor

Oude motor zal een fabricagefout in waardoor wij deze compleet hebben vervangen voor nieuwe

90 pk sterke motor gevoed door injectie die je doet verassen !

De soepelste en best reagerende elektronische stuurbekrachtiging verkrijgbaar.
Bij lage snelheid past de stuurbekrachtiging zichzelf aan.
Door het EPS kun je langer door rijden zonder snel vermoeid te raken.

Sportchassis en de grootste grondspeling in zijn soort
De onderste chassisprofielen voor en achter zijn gebogen om de grondspeling te optimaliseren.
Dankzij de grondspeling van 29 cm blijft u alle obstakels de baas en kunt u de meest onherbergzame plekken bereiken


# Hoge & lage gearing en uiteraard een achteruit versnelling
# In en uitschakelbare Sper differentieel
# Kenteken (geschikt voor B)
# Elektronische 4x4 inschakeling
# Licht metalen velgen
# Elektrische lier
# Voor bumper
# Handkappen
# Skidplates
# Trekhaak
# Enz..

Nieuwe Bighorn voorbanden

Incl. grote beurt en garantie !

Fabrikant: Polaris
Bouwjaar: 2020
Cilinderinhoud: 952 cc 2-cil 4-takt
Kilometerstand: 9000
Kleur: Zwart
Afleverkosten/Garantie: 250.-
Garantie: 3 maanden




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
JdK Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1942 - In 1942 verplaatste BMW de productie van motorfietsen deels naar Eisenach, naar de Eisenacher Motoren Werke, die het al in 1928 had overgenomen. Hier werden in elk geval R 75 Wehrmachtsgespanne (18.440 stuks) en R 35’s geproduceerd. EMW produceerde ook deels de Zündapp KS 750 militaire zijspancombinaties. Eisenach kwam na de Tweede Wereldoorlog in de Sovjet-bezettingszone te liggen, waardoor de BMW auto- en motorfietsenproductie voortaan deels in de DDR plaats vond, maar nu onder de vlag van EMW. De BMW R 35 bleef in productie, en pas in 1950 werd het BMW logo vervangen door dat van EMW. Door de ervaringen opgedaan met de militaire zijspancombinaties kon EMW enkele prototypen ontwikkelen, waarvan tien productiemodellen werden gebouwd door AWO in Suhl. Na de oorlog kreeg West-Duitsland opnieuw beperkingen opgelegd. Waarschijnlijk was dat de oorzaak van de pogingen om zeer lichte motorfietsjes en scooters te gaan maken.
© 2000 - 2025 Motoroccasion