Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  CLASSIC 350 - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
.
Vermogen:
15 kW
Teller:
Rijbewijs:
A2
Garantie:
Ja
royal-enfield - classic-350
royal-enfield - classic-350
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2001

Technische informatie
Koppel: 27 Nm
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 13 liter
Topsnelheid: 114 km/u

Interieur
Bekleding: Stof

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,6 l/100km (1 op 38,5)

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.

Overige informatie
Motor: 4-takt

Terug van weg geweest, de Royal Enfield Classic.

De Royal Enfield Classic is volledig vernieuwd en is voorzien van een 350 cc sterke 1 cilinder.
Het karakter van de klassieke 500 is bewaard gebleven, maar aangepast naar de nieuwste techniek.

De geheel nieuwe Classic 350 is voor avontuur gemaakt. Een soepele relaxte rit in perfecte harmonie.
Onmiskenbaar vorm gegeven en een herkenbare sound.

Dit betreft een BTW motorfiets, ondernemers hebben de mogelijkheid om de BTW te verrekenen.

Voor meer informatie omtrent eventuele inruil, financieringsmogelijkheden of het maken voor een afspraak voor een proefrit kunt u het beste contact opnemen met Henk-Jan Wolff of Dylan Kroese.

Star Twin Motors: Het kloppend motorhart van Nederland!

Officieel dealer van Ducati sinds 1983.
Officieel dealer van Royal Enfield en Moto-Morini.

Bezoek de website voor ons complete aanbod aan motoren, onderdelen en speciale technische diensten.
www.startwin.com
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, middenstandaard, speciale kleur




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
Star Twin Motors
Kanaal Zuid 484
Loenen (Veluwe)
Plan de route
055-5051329
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1960 - 1960 250 cc Aermacchi Ala d oro - Harley-Davidson neemt over. De eerste van deze 250 s, het zogenaamde Golden Wing model, had nog steeds de 62 mm bij 72 mm boring en slag van de Chimera, had een vier-versnellings schakelbak en produceerde 22 pk bij 8,000 toeren. Een van de meest zichtbare veranderingen was de wijziging in wieldiameter van 17 inch naar 18 inch. De lage initiƫle kosten van de Golden Wing, tesamen met het gebruiksvriendelijke onderhoud en goede logistieke ondersteuning van de reserve-onderdelen maakten het een immens poulaire machine voor de private racer. Het bewees zichzelf dan ook in korte tijd op korte bochtige circuits waar het gunstige gewicht en goede acceleratie hun vruchten afwierp. Geen twijfel mogelijk, het internationale succes van deze machine plus de prestaties op eigen bodem (Lanfranco Angelini werd vijf keer Italiaans kampioen op een Aermacchi) hebben zeker bijgedragen aan het feit dat Harley-Davidson participeerde met een 50/50 aandeel met dit Varees bedrijf. Door een grote belangstelling in the U.S.A. voor snelle en lichte sportmodellen werd het voor Amerika s grootste fabrikant duidelijk snel te moeten reageren op dit gat in de modellenlijn om hun marktaandeel te behouden. De samenwerking met Aermacchi verliep succesvol waarbij steeds meer produkten de Atlantische oceaan over staken. Op het einde van 1960 vergroote Harley-Davidson haar aandeel en werd hierdoor eigenaar van het Italiaanse merk. Op dat moment produceerde men al voor 75 procent voor de Amerikaanse markt. Hieronder ook een, nu wereldberoemde, motorscooter, de Topper . Deze was uitgerust met een trekkoord startmechanisme die u wellicht kent van de grasmaaier.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van PIAGGIO
© 2000 - 2025 Motoroccasion