Een in nieuwstaat verkerende Royal Enfield Continental GT. Met Diverse speciale onderdelen zoals;
Sportuilaat
Spiegels
Sportzadel
Koppeling en Remhendel.Opties en Accessoires: Sportuitlaat
Speigels
Sportuitlaat
Koppeling en Remhendel.
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motor
535 cc 1 cyl. 4-takt luchtgekoeld
Boring x slag
87 mm x 87 mm
Cilinder inhoud
535 cc
Comp. verhouding
8,5:1
Kleppen
Brandstof toevoer
electronische inspuiting
Ontsteking
Digitaal electronisch
Vermogen
pk / kW bij tpm
Max. koppel
Nm bij tpm
Koppeling
meerplaten oliebad
Versnellingsbak
Verhouding
Overbrenging
ketting primair en secundair
Starter
electrisch
Tankinhoud
13,5 liter
Topsnelheid
135 km/u
ABS
Frame
Vering voor
hydr. telescoop 110 mm
Vering achter
duo schokbrekers gasgevuld
Remmen voor
Schijf
Remmen achter
Trommelremmen
Voorband
100/90-18, 56 H Pirelli Sport Demon
Achterband
130/70-18, 63 H Pirelli Sport Demon
Wielbasis
Lengte
2,060 mm
Breedte
760 mm
Hoogte
1,070 mm
Zithoogte
800 mm
Drooggewicht
184 kg
Leverbare kleuren
GT Black, GT Red, GT British Green
Beschrijving
De Royal Enfield Continental GT is de lichtste, snelste en krachtigste Royal Enfield in de productie. Het is een machine met een verhaal, een knipoog naar motorrijden's in zijn beste jaren Een café racer die past bij mensen met
Welkom bij Motoclassics, het motorfietsbedrijf dat gespecialiseerd is in klassieke motoren..
Om direct naar het overzicht van onze voorraad te gaan, klik dan hier.
Op zoek naar iets bijzonders? Kijk dan eens bij onze classics!
Een stukje historie: KAWASAKI in 2007 - Opvallende motoren van Kawasaki zijn de KLE 650 Versys en de GTR 1400.
De Kawasaki Versys 650, ook bekend als de KLE650, is een middengewicht motorfiets. Het leent ontwerpelementen van allerlei motorfiets typen.
De naam Versys is een samentrekking van de woorden Versitale (veelzijdig) en System (systeem). Het werd geïntroduceerd door Kawasaki aan de Europese en Canadese markten als een 2007 model en op de Amerikaanse markt in 2008. In 2010 werd een nieuwe styling toegepast op de koplamp en kuipdelen en diverse functionele aanpassingen waaronder vergrote spiegels en verbeterde motorsteunen.
De GTR 1400 is uitgerust met een sleutelloze start genaamd KIPASS (Kawasaki's Intelligent Proximity Activation Start System), wat betekent dat er geen sleutel nodig is zolang de rijder met de gecodeerde transponder in de buurt van de motor is. Vanaf de lancering van de GTR 1400 zijn er veel technologische hoogstandjes toegepast.