Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  SHOTGUN 650 - 2025

Nieuw
Drill Green, Plasma Blue
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

De Shotgun 650 is ergonomisch geoptimaliseerd, met middelhoge voetsteunen en een lage zithoogte van 795 mm. De getunede Showa-vering, de wielbasis van 1465 mm en het lage zwaartepunt zorgen er samen voor dat rijden in het verkeer, op snelwegen en op kronkelige achterafweggetjes even leuk is, zonder dat dit ten koste gaat van het comfort. Brede 18″ banden voor en 17″ banden achter in combinatie met 320mm en 300mm remschijven zorgen voor een stevige grip en voldoende controle bij alle snelheden, of je nu alleen rijdt of met extra gewicht.

Onder de stalen ruggengraat van de Shotgun 650 schuilt onze beproefde 648cc paralleltwin motor, die is ontworpen voor gebruik in de echte wereld. Met een sterk middenbereik en ruim voldoende koppel in alle versnellingen om de rijder betrokken te houden. Het is een motorfiets die ons DNA van ‘pure motorcycling’ in zich draagt. Hij gebruikt zijn modulaire mogelijkheden, neo-retro esthetiek en unieke kleuren om de grenzen van wat een Royal Enfield kan zijn te verleggen.

De Perfectei combinatie van nostalgische charme en moderne technologie. Het digi-analoge instrumentenpaneel van de Shotgun 650 wordt met het Trippernavigatiesysteem geleverd en is ontworpen om alle informatie die je nog hebt weer te geven

De Showa SF-BPF en twin -tube achterschokdemper met een 5 staps instelbare veervoorspanning zorgt ervoor dat de motorfiets op elk terrein soepel rijdt, zelfs met extra belasting

De Shotgun is uitgerust met een USB-poort om ja apparaten onderweg op te laden

Geniet tijdens elke rit van optimaal comfort dakzij het stijlvolle ergonomische kuipzadel van de Shotgun 650 dat je en een oogwenk van een tweezitszadel in een eenzitszadel transformeert

Beschikbare kleuren:

Sheet metal Grey ( € 9.299,-)

Drill Green ( € 9.449,-)

 Plasma Blue ( € 9.449,-)

Stencil White ( € 9.599,-)

Verkoopprijs is inclusief gratis bezorging door heel Zeeland.

Inruil en bezorging door heel Nederland bespreekbaar!


Beschrijving
Merk Royal Enfield
Model Shotgun 650
Kleur Plasma Blue en Green Drill
Segment Retro
Cilinderinhoud 648 cc
Kilometerstand 0 km
Bouwjaar Nieuw
Garantie 36 Maanden
Prijs
Adviesprijs incl. 21% BTW en BPM:
€ 9.149,-
Prijs inclusief € 299,00 kosten rijklaar:
€ 9.449,-

Poppemotoparts
De zompe 16c
4353 RT Serooskerke
0118-596311
info@poppemotoparts.nl

Wij zijn uw adres voor al het onderhoud,reparatie,in en verkoop van uw tweewieler.






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Jan Poppe Motoparts
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Café-racer" betekent: De café-racer duikt voor het eerst op in de voorsteden van Londen rond 1955. Groepen jongeren met zware of middelzware Engelse motorfietsen schoolden in de avonden en weekenden samen bij bepaalde cafés en wegrestaurants. Zo ontstond, wellicht uit verveling en een hang naar spanning en sensatie, een gecultiveerde snelheidsmanie op motorfietsen, met een sterk element van competitie. Op de openbare weg werden snelheidsduels aangegaan, waarbij onaanvaardbare risico’s werden genomen en jonge motorrijders de reputatie van doodrijders kregen. Ze ontwikkelden een motorfiets waarmee uitsluitend zo hard mogelijk gereden moest kunnen worden. Het accent lag op tank, stuur en vooral uitlaten, die een vervaarlijk lawaai produceerden. De café-racer werd door zijij berijder als eenpersoonsmotorfiets gestileerd. Er werden wedstrijden gehouden, waarbij vertrekkende vanuit het café waar de on-up-boys bijeen kwamen met de motorfiets een traject moest worden afgelegd binnen de tijdsduur van een singletje uit de jukebox. Wanneer de waaghals niet terug was van een dergelijke record run voordat het nummer was afgelopen, kon hij heel wat meer verloren hebben dan een weddenschap. Nu figureert de term café-racer uitsluitend nog als variant op een thema bij het vormgeven van een motorfiets. Op het hoogtepunt van de café-racer-cult waren er in Engeland ontwerpers die allerhande accessoires zoals tanks, uitlaten, sturen en opvoerkits op de markt brachten. De bekendste was Paul Dunstall, wiens reputatie van briljante customizer van Nortons en Triumphs ver uitsteeg boven anderen die actief waren op deze aftermarket. Volgens Engelse bronnen werd hij wel de ‘Godfather van de café-racer’ genoemd, aan wie de algemene acceptatie van deze stijl wordt toegeschreven. Hij wist de motorscene van de jaren zestig zozeer te beďnvloeden, dat de Engelse motorpers zelfs de term to dunstallize ging hanteren om aan te geven dat een motorfiets naar zijn inzichten was omgebouwd. Min of meer gedicteerd door een spontane vraag van liefhebbers, die met name zijn zelf ontworpen *swept back-uitlaten felbegeerden, ontstond een produktielijn van allerhande race-accessoires. Zijn beste produkt werd een uitlaatsysteem onder de naam Decibel Silencers, waarvan er aanvankelijk dertigduizend per jaar werden verkocht. In 1967 leidde hij een eigen onderneming die nieuwe, aangepaste Dunstall Nortons verkocht. Later zouden er zelfs Dunstall Hondas en Dunstall Suzuki s komen. Begin jaren tachtig verkocht hij zijn onderneming na te hebben moeten inkrimpen als gevolg van het inzinken van de markt voor motorfietsen. Op het hoogtepunt van zijn imperium had hij zelfs een filiaal in de Verenigde Staten. Andere vormgevers naast Dunstall waren Ian Kennedy, die speciale versies van Vincents uitbracht, Paul Mitchell, die de schepper was van de Norvin, en Dave Degens, een eminent constructeur van zogenaamde *Tritons, motorfietsen met een Triumph motorblok in een Norton Featherbedframe. Degens zou later een nog grotere naam verwerven als ontwerper en constructeur van de *Dresda, een handgebouwde motorfiets, waarin in principe elke krachtbron kon worden opgenomen. De grootste concurrent van Paul Dunstall op de markt van café-race-onderdelen was John Tickle, een vormgever en grootschalige producent van accessoires. (Zie Mike Clay, Café RacersRockers, Rock N ’Roll and the Coffee-Bar Cuit, Osprey Publishing Ltd London 1988.).
© 2000 - 2025 Motoroccasion