Nieuwsbrief:

SUZUKI  DR 400 - 1981

Garantie: Ja
39851 Km
Blauw
suzuki - dr-400
suzuki - dr-400
suzuki - dr-400
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Zeldzaam mooie DR400 S helemaal orgineel niet gerestaureerd .
alleen de achter schokbrekers zijn niet orgineel corte&cosso.
  • Je hebt het vast wel eens horen zeggen: Waar zijn ze gebleven? De gezellige motorzaken, waar nog tijd is voor een bakkie en je altijd binnen kunt lopen met vragen. Een zaak waar ze je bij naam kennen, geen nummer bent en je ook altijd de werkplaats in mag lopen, zolang het er niet overbevolkt raakt...
    Of het nu gaat om het kopen of reparatie of onderhoud van een motor...
    Op onze website kunt u een indruk krijgen van ons als Motor Service.

    Zo kunt u op deze pagina een kijkje nemen bij ons in de werkplaats en op deze wijze kennis maken met Motor Service Ossendrecht.






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motorservice Ossendrecht
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1983 - De grootste voorsprong behaald men in 1983 in de racerij met de Interceptor (VFR), waarbij zowel het technische als presterende niveau enorm opgetild wordt voor wat betreft de latere toepassing in een productiemachine. Honda's eerste "traditionele" V-twin custom motorfiets is de Shadow waarin wel toepassingen als vloeistofkoeling en cardanasaandrijving worden gecombineerd met een klassieke look. Het biedt daardoor ruimte voor Honda om zich in dit segment te begeven. Anders dan de andere customproducenten die vooral probeerden te stylen werd deze gebouwd om te presteren en daardoor meteen een enorme motorhit waarmee Honda in aantallen één van de topprodukties van die dagen leverde. Samen met de VFR Interceptor waren eerste Magna's en later de Shadows de toonbeelden van de explosieve groei van Honda.
© 2000 - 2024 Motoroccasion