Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSF 1250 SA - 2009

Garantie: Ja
46606 Km
Zilver
suzuki - gsf-1250-sa
suzuki - gsf-1250-sa
suzuki - gsf-1250-sa
suzuki - gsf-1250-sa
suzuki - gsf-1250-sa
suzuki - gsf-1250-sa
suzuki - gsf-1250-sa
suzuki - gsf-1250-sa
suzuki - gsf-1250-sa
suzuki - gsf-1250-sa
suzuki - gsf-1250-sa
suzuki - gsf-1250-sa
suzuki - gsf-1250-sa
suzuki - gsf-1250-sa
suzuki - gsf-1250-sa
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Zeer nette GSF 1250 SA BANDIT.

Bj.2009.
ABS.
Valbeugels.
Nieuwe banden.
Nieuwe remblokken voor en achter
Nieuwe kettingset.
Nieuwe olie en filter.
Rijklaar en loopt perfect.

4499,-Vaste prijs,inruil kan.






 
  • RoelofsMotoren houdt zich bezig met de in en verkoop van motoren en wij bieden onze motoren scherp aan.
    Is een afleverbeurt en 3 maanden garantie gewenst dan is dit mogelijk tegen 299,-euro meerprijs.
    Graag even bellen voor u wegrijdt.


    Bij aanschaf van de motor bent u indien gewenst de 1e 10 dagen gratis verzekerd.
     
  • vv





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Roelofs Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1944 - De historie van Honda is de geschiedenis van een man genaamd Soichiro Honda, en van zijn onuitputtelijke inspanning om motorfietsen te produceren voor de massa. Hij was een racer, een zakenman en een producent. Maar het meest was hij een dromer. Hij droomde van een betere manier om zuigerveren te produceren, richtte een bedrijf op en begon te fabriceren. Hij wilde ook een betaalbaar transportmiddel maken voor de gewone man en verwezenlijkte zijn droom met de D-type Dream in 1949. Ook hield de man van racen. Zijn bedrijf zou steeds grotere en snellere machines maken waaronder diverse vier, vijf en zescylinders waarmee onder andere de Isle of Man mee werd gewonnen. Honda Motor Company is 's werelds grootste motorfietsproducent. Honda's eerste motorfiets werd min of meer noodzakelijk geboren in de dagen voor WOII waarbij Japan het openbaar vervoer ernstig tekort schoot en de brandstof beperkt beschikbaar was. Op zoek naar een oplossing kwam meneer Honda een bulk tweetakt motorblokken tegen die niemand wilde hebben. Deze waren eigenlijk ontworpen voor aggregaten. Voor een prikkie verwisselden deze van eigenaar en meneer Honda had 500 motorblokken op voorraad.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van FANTIC
© 2000 - 2024 Motoroccasion