Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSF 600 S BANDIT - 2001

Garantie: Nee
47448 Mls
.
suzuki - gsf-600-s-bandit
suzuki - gsf-600-s-bandit
suzuki - gsf-600-s-bandit
suzuki - gsf-600-s-bandit
suzuki - gsf-600-s-bandit
suzuki - gsf-600-s-bandit
suzuki - gsf-600-s-bandit
suzuki - gsf-600-s-bandit
suzuki - gsf-600-s-bandit
suzuki - gsf-600-s-bandit
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij

Te koop: Suzuki Bandit S 600 – 2001 – 47.000 mijlen – Zwart
 
Op zoek naar een fijne, betrouwbare allround motor met een sportieve uitstraling? Deze Suzuki Bandit S 600 uit 2001 is klaar voor z'n volgende eigenaar!
 
? 600cc viercilinder – soepel en krachtig, ideaal voor zowel beginnende als ervaren rijders
? 47.000 mijlen (±75.600 km) – motorisch in prima staat
? Halfkuip – geeft net dat beetje extra comfort bij hogere snelheden
? Zwarte lak – tijdloos en stoer
? Gebruikerssporen aanwezig – niets geks, gewoon passend bij de leeftijd
? Starten en rijden – geen bekende gebreken

Z.g.a.n banden nieuwe kettingset,nieuwe olie met filter.
 
Een ideale motor voor woon-werk, tourritten of gewoon lekker toeren in het weekend. Niet nieuw, maar wel een eerlijke en goed lopende machine met karakter.
 
? Bezichtiging op afspraak. Inruil eventueel bespreekbaar.
 

 

Heeft u vragen of wilt u een proefrit afspreken, belt u dan gerust 0181-626215 

Wij heten u welkom aan de Aldebrandstraat 1 en 1A, 3204 AB Spijkenisse.

De koffie staat klaar!

Onze openingstijden zijn:
ma 08:00 - 18:00
di 08:00 - 18:00
wo 08:00 - 18:00
do 08:00 - 18:00
vr 08:00 - 18:00
Zaterdag op afspraak geopend uitsluitend voor de verkoop.

Garagebedrijf Van Hoof
Aldebaranstraat 1
3204AB SPIJKENISSE
Tel: 0181626215
E-mail: sales@garagebedrijfvanhoof.nl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van Hoof Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 2005 - De H(igh) P(erformance) 2 (cilinder) serie kwam in 2005 op de markt met als eerste model de HP2, die ook wel HP2 Enduro wordt genoemd nadat er nog twee modellen op de markt kwamen. Met deze serie motorfietsen liet BMW voor het eerst de Form follows function filosofie helemaal los. In feite waren het drie (een enduromotor, een supermotard en een extreme sportmotor) modellen die behalve "plezier" geen enkele functie hadden. Ze vonden feitelijk in alle drie de categorieƫn concurrenten die meer geschikt waren. De Enduro paste in geen enkele enduroklasse, de supermotard kon niet in supermotardwedstrijden worden ingezet en de sportmotor was minder sterk en zwaarder dan een aantal andere sportieve twins. De HP2-serie bestond uit peperdure, maar wel exclusieve motorfietsen, die bestemd waren voor liefhebbers. De HP2 Sport was de eerste BMW productie-boxermotor met dubbele bovenliggende nokkenassen en de eerste productiemotor met een quickshift schakelsysteem.
© 2000 - 2025 Motoroccasion