Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSF 650 S BANDIT - 2008

Garantie: Ja
49285 Km
BLAUW
suzuki - gsf-650-s-bandit
suzuki - gsf-650-s-bandit
suzuki - gsf-650-s-bandit
suzuki - gsf-650-s-bandit
suzuki - gsf-650-s-bandit
suzuki - gsf-650-s-bandit
suzuki - gsf-650-s-bandit
suzuki - gsf-650-s-bandit
suzuki - gsf-650-s-bandit
suzuki - gsf-650-s-bandit
suzuki - gsf-650-s-bandit
suzuki - gsf-650-s-bandit
suzuki - gsf-650-s-bandit
suzuki - gsf-650-s-bandit
suzuki - gsf-650-s-bandit
suzuki - gsf-650-s-bandit
suzuki - gsf-650-s-bandit
suzuki - gsf-650-s-bandit
suzuki - gsf-650-s-bandit
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Aantal sleutels: 2

Toffe GSF650S Bandit in de mooie metallic grijs/blauwe kleurstelling. Voorzien van middenbok en topkofferplaat van GIVI. Goed onderhouden en in 2023 bij 47000km een grote beurt gehad met voorvorkkeerringen. Rijklaar!

= Bedrijfsinformatie =

Occasion bekijken en proefrijden? Altijd een afspraak maken.

Een occasion bezichtigen of proefrit maken? Altijd een afspraak maken: bel ons op 038-4218075. Wij kunnen een motor reserveren vanaf maximaal 24uur voor afspraak*. De genoemde verkoopprijs is altijd inclusief ons gratis "Wildeman Standaard Zekerheidspakket".

Wildeman Standaard Zekerheidspakket | Gratis:
- 12 maanden BOVAG garantie
- Kleine onderhoudsbeurt

Wildeman Plus Zekerheidspakket | €399:
- 12 maanden BOVAG garantie
- Grote onderhoudsbeurt conform de kilometerstand en fabrieksvoorschriften.

Inruil van je eigen motor? Graag!
WhatsApp: +31 38 421 8075

Maandag: gesloten
Dinsdag-vrijdag: 09:30 - 17:30
Zaterdag: 09:30 - 16:00
Zondag: gesloten

Onze advertenties zijn met zorg samengesteld. Er worden geen rechten ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk -en zetfouten.
*Reserveren uitsluitend indien u hier expliciet naar vraagt.
Opties en Accessoires:
4 cilinder, Middenbok, Recent grote onderhoudsbeurt gehad, Topkofferrek




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Wildeman Motoren Zwolle
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Belt" betekent: In de pioniersdagen van de motorfiets werd het achterwiel angedreven door een geheel van leer vervaardigde riem (belt). Vanaf de jaren twintig werd de belt voor ^primaire en secundaire aandrijving verdrongen door de ketting. Voor de achterwielaandrijving kwam later ook de cardanas. In de jaren tach­tig werd de industriële riem opnieuw op motorfietsen toege­past. De belt is tegenwoordig uitgevoerd in synthetisch rubber, versterkt met kunststofvezels en staalvlechtsel en voorzien van tanden. Inmiddels wordt de belt op een aantal motormodellen standaard gemonteerd als secundaire aandrijving. De voorde­len boven de gewone ketting zijn: geringere slijtage, vermin­derde noodzaak tot nastellen minder mechanisch lawaai en soepeler rijgedrag. Als primaire aandrijving heeft de belt de be­perking dat zij niet in een volledig gesloten kast kan lopen in verband met de warmteontwikkeling.
© 2000 - 2024 Motoroccasion