Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSR 750 A - 2017

Garantie: Nee
61256 Km
Zwart
suzuki - gsr-750-a
suzuki - gsr-750-a
suzuki - gsr-750-a
suzuki - gsr-750-a
suzuki - gsr-750-a
suzuki - gsr-750-a
suzuki - gsr-750-a
suzuki - gsr-750-a
suzuki - gsr-750-a
suzuki - gsr-750-a
suzuki - gsr-750-a
suzuki - gsr-750-a
suzuki - gsr-750-a
suzuki - gsr-750-a
suzuki - gsr-750-a
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Suzuki GSR 750 A

Stoere naked uit 2017
"Freegun" uitvoering
Km stand 61256
Met TopBlocks valbeschermers
Voorbereid voor Garmin navigatie
Handvatverwarming
Scorpion carbon sportdemper (met E-keur)
Korte kentekenplaathouder met LED verlichting
Fly-screen
Rijklaar prijs  € 4500,-


Opties en Accessoires:
Freegun uitvoering
Met ABS
Met TopBlocks valbeschermers
Handvatverwarming
Voorbereid voor Garmin navigatie
Scorpion carbon sportdemper (met E-keur)
Korte kentekenplaathouder met LED verlichting
Fly-screen
 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Jonge Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion