Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
De verkoper heeft voor deze motor geen omschrijving opgegeven.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 4-takt, vloeistof gekoeld, DOHC viercilinder in lijn |
Boring x slag | 79 mm x 79 mm |
Cilinder inhoud | 1.255 cc |
Comp. verhouding | 10.5:1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Injectie |
Ontsteking | digitaal |
Vermogen | 98 pk / 72 kW bij 7.500 tpm |
Max. koppel | 108 Nm bij 3.700 tpm |
Koppeling | Hydraulisch |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 19 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Buizen frame |
Vering voor | Telescopische voorvork, schroefveren, oliegevulde schokdempers, veervoorspanning volledig instelbaar. veerweg 130 mm. |
Vering achter | Swingarm type, schroefveren, oliegevulde schokdempers, veervoorspanning 7-voudig instelbaar, uitgaande demping 4-voudig instelbaar . veerweg 125 mm. |
Remmen voor | dubbele 310 mm schijven |
Remmen achter | 240 mm schijf |
Voorband | 120/70ZR-17 M/C 58W |
Achterband | 180/55 ZR-17M/C 73W |
Wielbasis | 1.485 mm |
Lengte | 2.130 mm |
Breedte | 790 mm |
Hoogte | 1.225 mm |
Zithoogte | 805/825 mm |
Drooggewicht | 257 (rijkaar gewicht) kg |
Leverbare kleuren | Blauw. Grijs. Zwart |
Beschrijving | De krachtige en comfortabele all-rounder!

De compleet nieuwe GSX1250FA combineert een krachtig 1255cc motorblok met perfecte stuureigenschappen en het comfort van een fraai gestylde volledige stroomlijn. De ideale en betaalbare tourmotor voor lange reizen naar het buitenland maar ook zeer geschikt voor sportieve korte stukjes en comfortabel woon/werkverkeer.

 |
Welkom bij MOTOSHOP MARGRATEN.
Motoshop Margraten is al jaren een vertrouwd adres voor alles wat motorrijden tot een waar genoegen maakt.
Wij heten U van harte welkom in onze zaak John en Tom en het Motoshop team
 | Margraten, Limburg |
 | 043-4502451 |
Wist u dat: In de motortaal "Black Bomber" betekent: Aan het model cb450 van Honda (450CC kopklep staande twin), dat in 1965 werd geïntroduceerd, werd de bijnaam Black Bomber of Big Black Bomber toegekend. Tot dat moment was het zwaarste model van het Japanse merk een 350CC motorfiets. Eigenlijk ging iedereen er op dat moment nog van uit dat de Japanners zich zouden beperken tot het maÂken van bromfietsen en lichte motorfietsen. Met de introducÂtie van de cb450 werd het tegendeel aangetoond. Vandaar ook het predikaat big, immers, voor een Japanse motorfiets was een cilinderinhoud van 450CC veel. Black verwijst naar de zwarte lak, waarin de beginseries van deze motorfiets werden uitgeÂvoerd. Honda pikte de naam Big Black Bomber vervolgens in haar advertenties op: ‘Meet the big black bomber, the biggest beefiest touring twin from Japan. Sit astride this black beauty’, schreeuwden de advertenties. Vermoedelijk verwees de naam bomber slechts naar het feit dat dit model een donker en sonoor uitlaatgeluid produceerde, analoog aan de staande twins van Triumph, Norton en BSA. De Big Black Bomber kon zich oveÂrigens nog niet echt meten met de zware Engelse twins, maar de introductie ervan was een teken dat dit snel kon verandeÂren. Aldus geschiedde, want in de jaren zeventig werd de EnÂgelse motorfietsindustrie door de Japanse weggevaagd. De cb450 Black Bomber verwierf de reputatie van sportieve motorÂfiets, waar veel mee werd geraced. Te midden van de high tech motorfietsen van nu is de status van de Big Black Bomber die van een klassieke Japanner.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken