Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX-8R - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
3 KLEUREN
suzuki - gsx-8r
suzuki - gsx-8r
suzuki - gsx-8r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Fabrieksgarantie: 72 maanden

D Suzuki GSX-8R is leverbaar in 3 kleuren en tevens beschikbaar in 35kw

De GSX-8R is ontwikkeld volgens het ‘The New Standard of Sport’-principe. Het doel was duidelijk: toegankelijke performance en maximaal rijplezier combineren met aantrekkelijke Supersport-styling. De motorfiets is geschikt voor uiteenlopende ritten, van een korte trip door de stad tot een opwindende rit over kronkelende bergwegen – mét of zónder passagier. De lagere, meer voorwaartse plaatsing van het clip-on stuur van gesmeed aluminium zorgt ervoor dat de rijder over het stuur kan leunen, helemaal klaar voor actie. Dit maakt sportieve ritten des te leuker.

De absolute hoofdattractie van de Suzuki GSX-8R is de nieuwe 776cc DOHC vierkleps paralleltwin. Deze tweecilinder biedt een prachtige balans tussen een soepele, controleerbare vermogensafgifte vanuit lage toerentallen en het plezierige gevoel van een motorfiets die graag in de toeren klimt. Dankzij de 270°-krukasconfiguratie zijn souplesse en koppel gegarandeerd. Het beste moet nog komen: de soundtrack die vergelijkbaar is met die van een V-twin. Heerlijk!

Andere kenmerken van de GSX-8R zijn: een robuust frame, de uniek gevormde aluminium swingarm, de Upside-down voorvork, dubbele schijfremmen vóór met radiaal gemonteerde remklauwen met vier zuigers, LED-verlichting rondom en een multifunctionele TFT-kleurendisplay. Het elektronicapakket is bijzonder omvangrijk, met systemen als Suzuki Drive Mode Selector, Suzuki Traction Control System, een Bi-directional Quickshifter en het Ride-by-Wire Electronic Throttle System.



Met 72 maanden fabrieksgarantie. Te bezichtigen en uit voorraad leverbaar bij Motorcity Amsterdam.

De getoonde prijs is rijklaar inclusief alle bijkomende kosten.

MOTORcity Amsterdam is de motordealer voor Amsterdam en omstreken. In onze grote showroom in Amsterdam tref je alleen de beste merken. Zowel nieuwe motoren als tweedehands motoren. Bij motor-dealer MOTORcity vinden wij klantcontact belangrijk en leveren graag maatwerk. Of u binnen komt voor een nieuwe motor, of graag uw motoronderhoud wilt laten uitvoeren.

Zakelijk motorrijden, wist u dat zakelijk motorrijden erg interessant kan zijn? Je kan namelijk veel fiscale voordelen trekken aan een zakelijk aanschaf. Zo kunt u onder andere:
- BTW voordeel genieten
- KIA toepassen, zorgt voor een versnelde afschrijving van 28%
- Overige afschrijvingen genieten
- Rente over een financiering boeken als kosten
-Tanken op kosten van uw onderneming
- Onderhoud laten afschrijven via uw onderneming
Vooraf is het wel verstandig om dit met uw boekhouder/accountant te bespreken.

(BEL ALTIJD EERST VOOR DE BESCHIKBAARHEID)

MOTORcity Amsterdam heeft motorrijden in hart en nieren en onze kennis en ervaring delen wij graag met u. Ons team bestaat dan ook uit exclusief motorrijders.

Naast alle nieuwe motoren heeft MOTORcity Amsterdam ook altijd meer dan 300 nieuwe en gebruikte motoren op voorraad.

MOTORcity Amsterdam is officieel dealer van: Kawasaki, Suzuki, Yamaha, Royal Enfield, CF Moto en Can-Am




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor City Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geëxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion