Nieuwsbrief:

SUZUKI  INTRUDER M 1800 R - 2009

25330 Km
Zwart
suzuki - intruder-m-1800-r
suzuki - intruder-m-1800-r
suzuki - intruder-m-1800-r
suzuki - intruder-m-1800-r
suzuki - intruder-m-1800-r
suzuki - intruder-m-1800-r
suzuki - intruder-m-1800-r
suzuki - intruder-m-1800-r
suzuki - intruder-m-1800-r
suzuki - intruder-m-1800-r
suzuki - intruder-m-1800-r
suzuki - intruder-m-1800-r
suzuki - intruder-m-1800-r
suzuki - intruder-m-1800-r
suzuki - intruder-m-1800-r
suzuki - intruder-m-1800-r
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Koningsdag, Hemelvaartsdag en 2e Pinksterdag geopend van 11:00 tot 16:00

Suzuki M1800R Intruder.

Zeer nette, origineel Nederlandse M1800R met de volgende opties:

* Gepolijste velgranden
* Sissybar
* Kleine richtingaanwijzers
* Gear indicatator

  • Op berichten via marktplaats chat zoals wat is de uiterste prijs, waar kan de motor voor weg of biedingen wordt niet gereageerd.

    Strada motoren is de specialist in jong gebruikte motoren van alle merken.
    Bij ons betaald u geen kosten rijklaar maken.
  • Bij Strada motoren Dongen kunt u terecht voor jonge gebruikte motorfietsen.
    Wij verkopen alle merken motoren zoals o.a: BMW, Harley-Davidson, Honda, Yamaha, Suzuki, Ducati, Triumph etc.
    Door eigen inkoop kunnen wij onze motoren zeer scherp aanbieden.

    Ook voor onderhoud van alle merken kunt u bij ons terrecht.
  • Omdat wij meerdere vestigingen hebben is het bij interesse aan te raden vooraf te bellen of mailen.
     
  • Wij kunnen ook motoren inruilen. Op onze website kunt u een inruilformulier vinden of ons de gegevens van uw in te ruilen motor sturen via mail.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Strada Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2024 Motoroccasion