Nieuwsbrief:

SUZUKI  SV 650 - 2016

Garantie: Ja
20000 Km
Wit/Blauw
suzuki - sv-650
suzuki - sv-650
suzuki - sv-650
suzuki - sv-650
suzuki - sv-650
suzuki - sv-650
suzuki - sv-650
suzuki - sv-650
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Zoek je een veelzijdige en betrouwbare motor met karakter? Deze Suzuki SV 650 uit 2016 is precies wat je nodig hebt. Met zijn 56 kW is hij A2 geschikt en biedt hij een fijne balans tussen sportief rijden en dagelijks comfort. De V-twin levert een soepele gasreactie en maakt iedere rit levendig, of je nu de stad doorkruist of bochten pakt op buitenwegen.

Deze SV 650 is meer dan alleen een prettige stuurfiets. Hij is uitgerust met handige extra’s zoals handkappen en een windscherm, wat zorgt voor extra comfort op langere ritten of bij minder weer. De topkoffer biedt ruimte voor je helm of bagage, terwijl de navigatie je moeiteloos naar je bestemming leidt. Het digitale display geeft je alle belangrijke informatie in één oogopslag.

Voor extra vertrouwen op de weg is deze Suzuki voorzien van ABS – een waardevolle toevoeging, zeker op nat asfalt of bij plots remmen. Dankzij zijn overzichtelijke bouw en speelse karakter voelt de motor lichtvoetig aan, zonder dat hij tekortkomt in stabiliteit.

Of je nu op zoek bent naar een eerste motor met pit of een betrouwbare machine voor woon-werkverkeer met weekendplezier, deze SV 650 is klaar voor elke uitdaging.

Opties en Accessoires:
ABS, Handkappen, Windscherm, Navigatie, Topkoffer, Digitaal display




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1937 - De activiteiten in de auto's en die van de motoren worden gescheiden in 1936. Ariel eigenaar John Young ('Jack' maar door insiders 'JS' genoemd) Sangster koopt de fabriek in Priory Street (motoren) voor 5000 pond en verlaagt de lonen per direkt. Hij veranderd de naam in Truimph Engineering Company. Sangster stelt een designer van Ariel, de 35 jarige Edward Turner, aan als General Manager. Daarna vraagt hij Bettmann om zitting te nemen in het bestuur, met name om zijn reputatie en netwerk. Val Page vindt werk bij BSA nadat hij voor de overname ontslag had genomen. Turner schudt het leveringsprogramma een goed door elkaar en houdt dan de Tiger 70, 80 en 90 over. Hij voegt vervolgens gepolijste afwerkdeksels toe, komt met nieuwe verfdesigns, omhooglopende uitlaten, enkeltube frames en chromen brandstoftanks. In 1937 ontwerpt men de 500cc Speed Twin. Deze verlaat de dealers voor 75 pond en verovert daarmee de markt. Daarna wordt het originele pand aan Much Park Street verkocht. Dat jaar rolt ook de laatste Tiger 90 van de band en kondigt men de Tiger 100 aan.
© 2000 - 2025 Motoroccasion