Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM 800 DE - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
YU1/QU2/YVB/QT7
suzuki - v-strom-800-de
suzuki - v-strom-800-de
suzuki - v-strom-800-de
suzuki - v-strom-800-de
suzuki - v-strom-800-de
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Suzuki V-Strom 800DE

De Suzuki V-STROM 800DE verrijkt je dagelijks leven en elke trip met de sensatie van avontuur en puur rijplezier. Daarnaast geniet je van Suzuki’s 776 cc paralleltwin die garant staat voor krachtige prestaties, perfect afgestemd op de capaciteiten van deze ultieme allrounder. De machine is ook beschikbaar in een variant voor A2- rijbewijshouders. De V-Strom 800DE is door MotoPlus uitgeroepen tot winnaar van de prestigieuze Alpen Masters 2023 test.

  • Standaard voorzien van quickshifter up en down
  • Standaard met multifunctioneel kleuren-TFT-scherm
  • Uitgebreide elektronica met Suzuki Intelligent Ride System incl. gravel mode
  • Compacte 776 cc parralel-Twin met 270° krukas voor ideale gewichtsverdeling en framegeometrie
  • 6 jaar garantie incl. 6 jaar pechhulp


Het ideale totaalpakket

Het maakt niet uit wat jouw doel is, het maakt niet uit waar jouw reis je brengt; de Suzuki V-STROM 800DE levert de prestaties, het comfort, de veelzijdigheid en al het plezier waarmee jij elk nieuw avontuur de baas kunt.

Met een modern ontwerp, opvallende kleuren, een ergonomische rechtop-zithouding, 5-inch TFT-display met pop-upwaarschuwingen, een tank met 20 liter inhoud en een uitgebreid Suzuki Intelligent Ride System-elektronicapakket staat deze allrounder zijn mannetje, ongeacht de eindbestemming. De verticaal geplaatste, hexagonale LED-koplampen zorgen voor optimaal zicht en geven de motorfiets een bijzondere flair. Compacte LED-positielichten, LED-knipperlichten en een LED-achterlicht zorgen voor een goede zichtbaarheid.

Een groot voordeel is de compacte bouw van de 776 cc paralleltwin met 270° krukas, standaard gekoppeld aan een up & down Quickshifter. De bescheiden afmeting van de voorzijde naar de achterzijde maakt een ideale gewichtsverdeling en een optimale framegeometrie mogelijk, zowel voor het rijden op gravelwegen en paden als voor langeafstandsritten. Tegelijkertijd zorgt de compacte bouw ervoor dat de zitpositie is geoptimaliseerd: je heupen kun je verder naar voren plaatsen voor een comfortabele rijpositie- en goede controle. Dankzij het Suzuki Easy Start System volstaat slechts één druk op de knop om de motor te starten. Omdat je deze functie bij elke rit gebruikt, zorgt Easy Start voor meer rijplezier en meer rijgemak.

 


 
  • Leuk dat u een advertentie van ons bekijkt! Heeft u interesse in dit product en wilt u er meer van weten? Dan kunt u natuurlijk altijd even met ons bellen op 038-4658058 maar een e-mail sturen mag natuurlijk ook. U bent altijd van harte welkom in onze winkel om eens goed naar de motor te komen kijken en bij echt serieuze interesse is een proefrit altijd mogelijk. Als dealer hebben wij een aantal verplichtingen en die komen wij altijd na, daar kun u op vertrouwen.


    Over ons:
    TT Motoren, opgericht in 1979 en uitgegroeid tot een begrip in de regio en ver daarbuiten. Dealer van Suzuki en Kawasaki, een winkeloppervlakte van 2000 m² waarvan een kledingshop van 700 m², voorzien van een moderne werkplaats, de grootste motorverhuurder van de regio én we hebben goede koffie! Combineer dit alles met personeel dat verstand van zaken heeft, klantvriendelijk is en passie heeft voor motoren. Dan krijg je een motorzaak zoals die behoort te zijn.

    Daarom dus TT Motoren!
    Deze advertentie is met de maximale zorg samengesteld, er kunnen geen rechten aan worden ontleend.
    Openingstijden
    Maandag:        09.00-18.00
    Dinsdag:          09:00-18.00
    Woensdag:      09:00-18.00
    Donderdag:     09.00-21.00
    Vrijdag:            09.00 –18.00
    Zaterdag:         09.00- 17.00
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TT Motoren Zwolle
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Big Black Bomber" betekent: Aan het model cb450 van Honda (450CC kopklep staande twin), dat in 1965 werd geïntroduceerd, werd de bijnaam Black Bomber o f Big Black Bomber toegekend. Tot dat moment was het zwaarste model van het Japanse merk een 350CC motorfiets. Eigenlijk ging iedereen er op dat moment nog van uit dat de Japanners zich zouden beperken tot het ma­ken van bromfietsen en lichte motorfietsen. Met de introduc­tie van de cb450 werd het tegendeel aangetoond. Vandaar ook het predikaat big, immers, voor een Japanse motorfiets was een cilinderinhoud van 450CC veel. Black verwijst naar de zwarte lak, waarin de beginseries van deze motorfiets werden uitge­voerd. Honda pikte de naam Big Black Bomber vervolgens in haar advertenties op: ‘Meet the big black bomber, the biggest beefiest touring twin from Japan. Sit astride this black beauty’, schreeuwden de advertenties. Vermoedelijk verwees de naam bomber slechts naar het feit dat dit model een donker en sonoor uitlaatgeluid produceerde, analoog aan de staande twins van Triumph, Norton en BSA. De Big Black Bomber kon zich ove­rigens nog niet echt meten met de zware Engelse twins, maar de introductie ervan was een teken dat dit snel kon verande­ren. Aldus geschiedde, want in de jaren zeventig werd de En­gelse motorfietsindustrie door de Japanse weggevaagd. De cb450 Black Bomber verwierf de reputatie van sportieve motor­fiets, waar veel mee werd geraced. Te midden van de high tech motorfietsen van nu is de status van de Big Black Bomber die van een klassieke Japanner.
© 2000 - 2025 Motoroccasion