Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Nieuw: Ja
Referentienummer: 8004
Het maakt niet uit wat jouw doel is, het maakt niet uit waar jouw reis je brengt; de nieuwe Suzuki V-STROM 800DE levert de prestaties, het comfort, de veelzijdigheid en al het plezier waarmee jij elk nieuw avontuur de baas kunt.
- Interesse in deze motorfiets ? Neem contact met ons op via 0497-555404 of stuur een email naar: info@vangervenmotoren.nl
Maandag: 9:00 - 18:00
Dinsdag: 9:00 - 18:00
Woensdag:9:00 - 12:00
Donderdag: 9:00 - 18:00
Vrijdag: 9:00 - 18:00
Zaterdag:9:00 - 16:00
Zondag:Gesloten
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 4-takt, vloeistofgekoeld, DOHC, 270° Parallel twin |
Boring x slag | 81 mm x 81 mm |
Cilinder inhoud | 776 cc |
Comp. verhouding | 12,8:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | injectie, ride by wire |
Ontsteking | |
Vermogen | 84 pk / 62 kW bij 8800 tpm |
Max. koppel | 78 Nm bij 6500 tpm |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 20 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | |
Vering voor | Telescopisch, Schroefveren, Oliegevuld |
Vering achter | Swingarm, Schroefveer, Oliegevuld |
Remmen voor | Dubbele schijfremmen |
Remmen achter | Remschijf |
Voorband | 90/90-21M/C (54H) tube |
Achterband | 150/70R17M/C (69H) |
Wielbasis | 1570 mm |
Lengte | 2345 mm |
Breedte | 975 mm |
Hoogte | 1310 mm |
Zithoogte | 855 mm |
Drooggewicht | 213 kg |
Leverbare kleuren | Grey, Yellow, Glass Sparkle Black |
Beschrijving | Met een modern ontwerp, opvallende kleuren, een ergonomische rechtop-zithouding, 5-inch TFT-display met pop-upwaarschuwingen, een tank met 20 liter inhoud en een uitgebreid Suzuki Intelligent Ride System-elektronicapakket staat deze allrounder zijn mannetje, ongeacht de eindbestemming. De verticaal geplaatste, hexagonale LED-koplampen zorgen voor optimaal zicht en geven de motorfiets een bijzondere flair. Compacte LED-positielichten, LED-knipperlichten en een LED-achterlicht zorgen voor een goede zichtbaarheid.



Een groot voordeel is de compacte bouw van de nieuwe 776 cc paralleltwin met 270° krukas, standaard gekoppeld aan een up & down Quickshifter. De bescheiden afmeting van de voorzijde naar de achterzijde maakt een ideale gewichtsverdeling en een optimale framegeometrie mogelijk, zowel voor het rijden op gravelwegen en paden als voor langeafstandsritten. Tegelijkertijd zorgt de compacte bouw ervoor dat de zitpositie is geoptimaliseerd: je heupen kun je verder naar voren plaatsen voor een comfortabele rijpositie- en goede controle. Dankzij het Suzuki Easy Start System volstaat slechts een druk op de knop om de motor te starten. Omdat je deze functie bij elke rit gebruikt, zorgt Easy Start voor meer rijplezier en meer rijgemak. |
| Dealerschappen: HUSQVARNA, KTM, SUZUKI, MV AGUSTA |
Van Gerven Motoren
* Bezorging in Nederland en Belgie
* Levering binnen 3 werkdagen
* Uitstekende service
* Ruilen of geld terug mogelijk
* Veilig betalen
 | Bergeyk, Noord-Brabant |
 | 0497-555404 |
Wist u dat: In de motortaal "Suicide clutch" betekent: Voetkoppeling, met de linkervoet bediend, uitgevoerd op met name Amerikaanse motorfietsen als Indian, Harley-Davidson, Henderson, Ace en Exelcior. De term raakte in zwang toen in de jaren veertig handkoppeling wereldwijd de standaard werd voor moderne motorfietsen. Toen aan het
einde van de jaren zestig in de VS een zelfbouwrage losbarstte, waarbij als basis werd uitgegaan van een zware Harley-Davidson of Indian, kozen veel chopper-bouwers en customizers voor handkoppeling en footshift. Een bepaalde subtrend, veroorzaakt door de film Easy Rider, was het handhaven van het voetkoppelingspedaal - teruggebracht tot een vaak onergonomisch pedaaltje dat achteroverliggend op de chopper nauwelijks nog met de voet te bedienen was. Zo wilde het nog wel eens gebeuren dat stilstaand met ingeschakelde versnelling en ingetrapt voetkoppelingspedaal door de trillingen van het stationair stampende motorblok het pedaal vanzelf terugklapte naar de gekoppelde positie. De motor kon zo zichzelf als een raket lanceren op het moment dat bijvoorbeeld bij een kruispunt werd gewacht op een aanstormende Greyhoundbus, waardoor motorfiets met berijder onder de voorbij walsende Greyhound belandde. Een dergelijk fataal incident wekte voor omstanders en zeker voor de chauffeur van de Greyhoundbus de indruk dat een motorrijder moedwillig een einde aan zijn leven had willen maken. De werkelijke oorzaak moge nu bekend zijn. zie Jockey shift.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken