Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM DL 1000 - 2017

Bouwjaar:
2017
Kleur:
Zwart geel
Vermogen:
74 kW
Teller:
18.518 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

SUZUKI V-STROM DL 1000 – Avontuurlijke allroad in topstaat

De Suzuki V-Strom DL 1000 uit 2017 is een veelzijdige en krachtige allroad-motor die perfect geschikt is voor lange toertochten en avontuurlijke ritten. Aangedreven door een 1037cc V-twin motor levert deze motorfiets een soepele en krachtige rijervaring, zowel op verharde wegen als offroad.

Met slechts 18.518 km op de teller verkeert deze motor in uitstekende staat. Het comfortabele zadel, de windbescherming en de betrouwbare vering maken deze V-Strom een ideale keuze voor zowel dagelijks gebruik als lange reizen.

  • Bouwjaar: 2017
  • Tellerstand: 18.518 km
  • Kleur: Zwart-Geel
  • 1037cc V-twin motor – krachtig en soepel
  • Uitstekende windbescherming en rijcomfort
  • Geschikt voor lange toertochten en offroad avonturen

Prijs op aanvraag

Wij bieden garantie, en inruil is mogelijk. Financiering behoort tot de opties.

Locatie: Deventer, Smeenkhof 13
Contact: 0570-656006

Wil je de motor bekijken? Bel vooraf om de beschikbaarheid te controleren en teleurstellingen te voorkomen.

Proefrit aanvragen? Neem contact op en ervaar zelf de kracht en veelzijdigheid van de Suzuki V-Strom DL 1000!

Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend. Wij behouden ons het recht voor op eventuele fouten of wijzigingen.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motorcentrum Deventer
Smeenkhof 13
Deventer
Plan de route
0570-656006
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
© 2000 - 2025 Motoroccasion