Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM DL 650 ABS - 2006

Bouwjaar:
2006
Kleur:
Grijs
Vermogen:
49 kW
Teller:
40.313 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Suzuki DL 650 ABS V-Strom
 
  • Uitstekende staat
  • Veel extra accessoires
  • Ideale toer motor
Opties:
  • ABS
  • Suzuki handkappen
  • Suzuki midden standaard
  • Suzuki getint windscherm met extra spoiler
  • Suzuki valbeugel
  • Suzuki alu skidplate
  • Suzuki zijstandaard verbreder
  • Top sellerie comfort zadel
  • GIVI zijkoffers
  • GIVI topkoffer
  • LED knipperlichten
  • Saito handvatverwarming
  • SW-Motech stuurverhogers
  • Etc
De Vstrom is in een uitstekende staat en heeft recent groot onderhoud gehad incl kleppen stellen. Alle sleutels, boekjes en historie zijn aanwezig
 
  • Deze motor is verder volledig naar eigen behoefte op te bouwen voor elke Adventure trip, vraag naar de mogelijkheden of kijk op onze Facebook pagina naar eerdere projecten.

    Buiten de opties om die er al op zitten zijn er nog tal van mogelijkheden, wij zijn leverancier van alle merken accessoires dus heeft u specifieke wensen dan helpen wij u graag voor passend advies

    Adventure Bike Experience Center is een jong bedrijf dat zich bezig houdt met het verkopen van adventure bikes en de daarbij bijbehorende accessoires. Daarnaast kunt u ook bij ons terecht voor onderhoud en reparatie, voor alle merken en type motoren, met de specialisatie van adventure motoren.

    Mocht u dus vragen of advies nodig hebben over aanschaf, onderhoud of accessoires, dan bent u dus bij ons aan het juiste adres.

    Ook is bij ons financiering mogelijk.

    Wij zijn een RDW erkend bedrijf

    Adventure Bike Experience Center
    Johannalaan 40
    8111 AX Heeten
    Tel:               0572 78 57 48
    Whatsapp:   06 57 41 07 98

    Openingstijden:
    Maandag:     op afspraak
    Dinsdag:       09.00-18.00
    Woensdag:   09.00-18.00
    Donderdag:  09.00-18.00
    Vrijdag:         09.00-18.00
    Zaterdag:      09.00-12.00
    Zondag:        op afspraak

Opties en Accessoires:
ABS, Alarmverlichting, Bagagerek, Comfort zadel, Handvat verwarming, In hoogte verstelbare ruit, knipperlichten, andere, Kofferset, Topkoffer, Valbeugel, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Adventure Bike Experience Center
Johannalaan 40
Heeten
Plan de route
0572 78 57 48
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion