Nieuwsbrief:

SWM  SUPERDUAL - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
Zwart
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De SWM SuperDual-T(ravel) is een allroad motor met het juiste adventure gevoel. Geschikt voor liefhebbers van toertochten, on- en offroad. Ook bij dit model is de SWM doelstelling gehaald, namelijk om een degelijke motor te leveren tegen een zeer redelijke prijs. De Superdual is een lichte en compacte allroad motor, voorzien van alle gemakken die een rijder nodig heeft om comfortabel en betrouwbaar te rijden op de verharde en onverharde wegen. Zo is deze SWM voorzien van een bewezen 600cc eéncilinder en watergekoeld motorblok dat koppel en vermogen vanaf een laag toerental levert. Tevens zijn comfortabele vering en allroad banden voorzien, 19 inch voor en 17 inch achter. De SuperDual-T onderscheidt zich met ABS, een 18 liter metalen benzinetank en de standaard meegeleverde accessoires, zoals een windscherm, valbeugels, carterbescherming en bevestigingsset voor de topkoffer(s). De zijkoffers met bijbehorend kofferrek zijn als optie leverbaar.

 
Specificaties:


Motor: Eéncilinder, 4-tankt, 600cc, watergekoeld
6 versnellingen
Typegoedkeuring Euro 5
Zadelhoogte 895 mm
Remmen: ABS met 300mm BREMBO remschijf voor en 220mm achter
Banden: Voor: 110/80-19 M/C 54P Timsun / Achter 140/80-17 M/C 69P Timsun
Gewicht 196 kg (Full load weight) /
Vermogen: 40Kw / 55Pk






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Femon Parts
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Bitza" betekent: Zelfbouwmotorfiets. Onder motorfietsliefhebbers zijn al­tijd enkelen te vinden die jarenlang bezig zijn met het reali­seren van een droom: het zelf construeren van een motorfiets, waarbij veel onderdelen zelf worden vervaardigd. Vaak begint een dergelijke zelfopgelegde missie bij bestaande motorfietsen. De bitzabouwer is meestal een technisch of werktuigbouw­kundig onderlegd persoon, die veel begrijpt van technische constructies en krachtoverbrenging. Vaak wordt een bitza op­getrokken rond een bestaand motorblok, waaromheen een frame wordt gekozen o f zelf vervaardigd. De huisvlijt kan zich in talloze details en accessoires verliezen: van zelfgeklopte ben­zinetanks tot gegoten polyester spatborden. Een hoogst enkele keer wordt ook het motorblok in eigen beheer vervaardigd. De vormgeving, stroomlijn en ergonomische proporties ko­men er bij bitza’s in de regel bekaaid vanaf. Soms is sprake van een monstrum op twee wielen, waarop de zelfbouwer niet­temin met zichtbare trots rondrijdt. In de ogen van de meer­derheid der motorliefhebbers zijn bitza-bouwers zonderlingen die een tot obsessie verworden ideaal hebben willen realiseren of eigenwijze amateurconstructeurs die het beter denken te weten dan merkenfabrikanten die al decennia lang bezig zijn met het maken van motorfietsen. Niettemin vormen bitza’s een vrolijke noot in de marge van het massale motorrijders- consumptisme. Bewondering wordt ook bij minder esthetisch ogende zelfbouwcreaties afgedwongen, vooral wanneer blijkt dat geld, tijd noch moeite zijn gespaard om enerzijds opnieuw het wiel uit te vinden en anderzijds op zich onverenigbare com­ponenten tot één geheel te integreren.
© 2000 - 2025 Motoroccasion