Nieuwsbrief:

TRIUMPH  BONNEVILLE BOBBER - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
ORANJE
triumph - bonneville-bobber
triumph - bonneville-bobber
triumph - bonneville-bobber
triumph - bonneville-bobber
triumph - bonneville-bobber
triumph - bonneville-bobber
triumph - bonneville-bobber
triumph - bonneville-bobber
triumph - bonneville-bobber
triumph - bonneville-bobber
triumph - bonneville-bobber
triumph - bonneville-bobber
triumph - bonneville-bobber
triumph - bonneville-bobber
triumph - bonneville-bobber
triumph - bonneville-bobber
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2025

Unieke kans deze prachtige Bobber met
0 kilometer nu voor een scherpe prijs.
De motor is afkomstig van de eerste
eigenaar welke hem bij ons heeft
gekocht maar helaas moest
terugverkopen.
Er is nooit meegereden en hij heeft
ook nooit de showroom verlaten.

Nieuwprijs: 19.045
Nu voor: 17.500

Bel of kom gezellig langs in de
winkel voor deze Bobber deal.

= Bedrijfsinformatie =

Kom gezellig langs in onze Triumph World Store in Leusden.
Neem gerust contact op voor meer informatie of om een
proefrit in te plannen.

Blom Motoren
Triumph Lifestyle dealer
't Koendert 4
3831 RB Leusden

033-4635449
06-81527792
info@blommotoren.nl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Blom Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion