Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Nette en goedlopende motor. Banden en kettingset zijn goed. Sportieve naked bike met het heerlijke 3 cilinder geluid en gevoel.
Afleveringsbeurt incl. 3 mnd garantie voor € 250,--.
- Bij Swinkels Motoren kunt u terecht voor verkoop, onderhoud en reparatie aan alle Japanse en Europese motormerken. Tevens is er een ruime collectie helmen, kleding en accessoires.
Wij hopen u snel te zien bij Swinkels Motoren, de occasion specialist van Tilburg!
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | |
Boring x slag | 74 mm x 74 mm |
Cilinder inhoud | 675 cc |
Comp. verhouding | 12,7:1 |
Kleppen | 4 kleppen |
Brandstof toevoer | Injectie, Multipoint sequential electronic fuel injection |
Ontsteking | |
Vermogen | 106 pk / 77,4 kW bij 11,700 tpm |
Max. koppel | 68 Nm bij 9,200 tpm |
Koppeling | Nat, Multiplaat |
Versnellingsbak | |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 17,4 liter |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | aluminium, twin spar |
Vering voor | Kayaba 41mm upside-down vorken |
Vering achter | Kayaba Monoshock met verstelbare druk |
Remmen voor | 308mm Dubbele schijf, Nissin 4-zuiger radiale remklauw |
Remmen achter | 270mm Enkele schijf, Nissin1-zuiger remklauw |
Voorband | 120/70-ZR17 |
Achterband | 180/55-ZR17 |
Wielbasis | 1,410 mm |
Lengte | 2,030 mm |
Breedte | 755 mm |
Hoogte | 1,110 mm |
Zithoogte | 805 mm |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Red, Black, White |
Beschrijving | |
Welkom bij Swinkels Motoren Tilburg.
Swinkels Motoren heeft een ruim aanbod in gebruikte motoren van de merken BMW, Ducati, Honda, Kawasaki, Suzuki en Yamaha.
 | Tilburg, Noord-Brabant |
 | 013-5431440 |
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken