Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TIGER 900 RALLY PRO - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
MATGROEN
triumph - tiger-900-rally-pro
triumph - tiger-900-rally-pro
triumph - tiger-900-rally-pro
triumph - tiger-900-rally-pro
triumph - tiger-900-rally-pro
triumph - tiger-900-rally-pro
triumph - tiger-900-rally-pro
triumph - tiger-900-rally-pro
triumph - tiger-900-rally-pro
triumph - tiger-900-rally-pro
triumph - tiger-900-rally-pro
triumph - tiger-900-rally-pro
triumph - tiger-900-rally-pro
triumph - tiger-900-rally-pro
triumph - tiger-900-rally-pro
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Emissieklasse: Euro 5
Garantie: TLM'S New Bikes
Afleverkosten: De getoonde prijs is inclusief € 400 afleverkosten.

Nu uit voorraad leverbaar! De Triumph
Tiger 900 RALLY PRO is de ultieme
toermotor voor op en naast de weg. De
Tiger 900 is uitgerust met het bekende
en oersterke 888cc driecilinder
motorblok welke 108 PK en 90 Nm aan
koppel levert. Dit motorblok levert
over het hele toerenbereik een hoog
koppel, zakt niet in en is van
onderuit perfect te doseren. De Rally
Pro uitvoering heeft het volledige
optiepakket aan boord en dat bestaat
o.a. uit geoptimaliseerde bochten-ABS
en TCS, cruise control,
versnellingsindicator, 6 rijmodi, 7"
full-colour TFT scherm, Full-LED
verlichting incl DRL en mistlampen,
verlichte schakelaars, Bluetooth
Connectivity system ,
bandenspanningssensoren, Quickshifter,
spaakwielen, schokbrekers met langere
veerwegen, Brembo Stylema remmerij,
verwarmde handgrepen en zadels,
middenbok, valbeugel, handkappen en
een verstelbare ruit. De motor heeft
een drooggewicht van slechts 201 Kg,
een tankinhoud van 20 liter en wordt
geleverd inclusief 2 jaar
fabrieksgarantie. Er is een ruime
keuze aan accessoires beschikbaar,
zoals o.a. diverse bagagesystemen,
valbeugels, ruitjes etc. Heb je
interesse? Bel ons voor een proefrit
en/of offerte. Tot snel!

= Bedrijfsinformatie =

TLM’s zekerheden: Wij zorgen ervoor dat al onze voertuigen technisch helemaal in orde zijn, voordat deze in de verkoop gaan. Voor onze eigen-merk motoren van Moto Guzzi en Triumph zorgen wij daar bovenop dat deze ook qua onderhoud helemaal up-to-date zijn. In onze prijsstelling zijn alle niet te vermijden kosten opgenomen en wij rekenen GEEN extra kosten voor service, aflevering of overschrijven etc... De gehanteerde garantietermijnen kunnen variëren (0/1/3/6/12/24/36 maanden) en zijn mede afhankelijk van bouwjaar en kilometerstand. De exacte garantievoorwaarden zijn op onze homepage te vinden. Wij ruilen alle merken in. Bij serieuze interesse in een voertuig; bel of mail ons vooraf! Dan behoort een proefrit onder droge weersomstandigheden ook tot de mogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TLM Nijmegen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2025 Motoroccasion