Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TIGER SPORT 800 - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
CAS. BLUE/SA. BLAC
Vermogen:
Teller:
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
triumph - tiger-sport-800
triumph - tiger-sport-800
triumph - tiger-sport-800
triumph - tiger-sport-800
triumph - tiger-sport-800
triumph - tiger-sport-800
triumph - tiger-sport-800
triumph - tiger-sport-800
triumph - tiger-sport-800
triumph - tiger-sport-800
triumph - tiger-sport-800
triumph - tiger-sport-800
triumph - tiger-sport-800
triumph - tiger-sport-800
triumph - tiger-sport-800
triumph - tiger-sport-800
triumph - tiger-sport-800
triumph - tiger-sport-800
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025

Triumph Tiger Sport 800.

Nu uit voorraad leverbaar, De nieuwe
Tiger Sport 800. 115PK sterk, voorzien
van quickshifter en cruisecontrol,
sportief uiterlijk en het comfort van
een allroad. De nieuwe Tiger 800 is de
ideale motor voor elk soort motor rit.

De Tiger 800 is met zijn sportieve
uiterlijk en allroad comfort een motor
voor iedereen en is met vele
accessoires als: koffers,
handvatverwarming, handkappen of
bijvoorbeeld middenbok helemaal eigen
te maken.

Bel of kom gezellig langs in de winkel
voor deze Triumph Tiger Sport 800.


Triumph Tiger Sport 800

= Bedrijfsinformatie =

Kom gezellig langs in onze Triumph World Store in Leusden.
Neem gerust contact op voor meer informatie of om een
proefrit in te plannen.

Blom Motoren
Triumph Lifestyle dealer
't Koendert 4
3831 RB Leusden

033-4635449
06-81527792
info@blommotoren.nl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Blom Motoren
t Koendert 4
Leusden
Plan de route
033-4635449
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion