Nieuwsbrief:

VESPA  SEI GIORNI 300 - 2020

Bouwjaar:
2020
Kleur:
GRIGIO
Vermogen:
Teller:
818 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
vespa - sei-giorni-300
vespa - sei-giorni-300
vespa - sei-giorni-300
vespa - sei-giorni-300
vespa - sei-giorni-300
vespa - sei-giorni-300
vespa - sei-giorni-300
vespa - sei-giorni-300
vespa - sei-giorni-300
vespa - sei-giorni-300
vespa - sei-giorni-300
vespa - sei-giorni-300
vespa - sei-giorni-300
vespa - sei-giorni-300
vespa - sei-giorni-300
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2020




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
MotoPort Echt
Edisonweg 33
Echt
Plan de route
0475-485300
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion