Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Motor Outlet Deventer – scherpe prijzen, geen poespas
Onze naam zegt het al: bij Motor Outlet koop je motoren tegen échte handelsprijzen. Geen inruil, geen garantie, gewoon zo mee voor een scherpe prijs. En wist je dat je bij ons ook terechtkunt voor motorkleding tegen de allerlaagste prijzen? Kom langs en sla je slag!
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | luchtgekoelde viertakt 75° v-twin |
Boring x slag | 95 mm x 95 mm |
Cilinder inhoud | 1063 cc |
Comp. verhouding | 8,3 : 1 |
Kleppen | 2 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | carburatie |
Ontsteking | TCI |
Vermogen | 65 pk / 47,8 kW bij 5.500 tpm |
Max. koppel | 88,3 Nm bij 4.500 tpm |
Koppeling | natte meerplatenkoppeling |
Versnellingsbak | 5 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | |
Topsnelheid | 180 km/u |
ABS | nee |
Frame | stalen brugframe |
Vering voor | qua veervoorspanning instelbare 43 mm telescopische voorvork, veerweg 130 mm |
Vering achter | qua veervoorspanning instelbare monoshock, veerweg 113 mm. |
Remmen voor | dubbele 298 mm schijf, vierzuigerremklauwen |
Remmen achter | enkele 267 mm schijf, tweezuigerremklauw |
Voorband | 120/70 ZR 17 |
Achterband | 170/60 ZR 17 |
Wielbasis | 1.530 mm |
Lengte | 2.200 mm |
Breedte | 800 mm |
Hoogte | 1.140 mm |
Zithoogte | 812 mm |
Drooggewicht | 233 kg |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | Het motorblok van deze BT 1100 Bulldog is afgeleid vanhet XVS 1100 blok. Het levert iets meer vermogen en maakt van deze Bulldog een prettig sturende motorfiets zonder overdreven prestaties. leverbare kleuren midnight blue, midnight blue stone en anvil red. |
 |
Motor Outlet Deventer |
|
Deventerweg 6
Bathmen
Plan de route
|
 |
06-38357616
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Rat bike" betekent: Ook wel afgekort tot rat. Een verwaarloosde motorfiets, die met ijzerdraad, touwtjes, isolatieband en elektriciteitssnoer aan elkaar hangt, maar wƩl rijdt. Onderdelen vallen er spontaan af en worden bij gebrek aan beter vervangen door iets dat toevallig voorhanden is, waardoor van de oorspronkelijke motorfiets vaak nog maar weinig te herkennen is. Waar het bij de authentieke rat bike-bezitter om gaat is zijn motorfiets rijdende te houden. Daarbij doet het er niet toe hoe die er uit ziet, als alles maar functioneert. Tegenwoordig is het voor een kleine groep motorrijders chique om op bestudeerde wijze een rat bike te creƫren en daar goede sier mee te maken. In de Verenigde Staten bestaan rat bike-competities.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken