Nieuwsbrief:

YAMAHA  FJR 1300 AS - 2015

Bouwjaar:
2015
Kleur:
.
Vermogen:
107 kW
Teller:
41.000 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
yamaha - fjr-1300-as
yamaha - fjr-1300-as
yamaha - fjr-1300-as
yamaha - fjr-1300-as
yamaha - fjr-1300-as
yamaha - fjr-1300-as
yamaha - fjr-1300-as
yamaha - fjr-1300-as
yamaha - fjr-1300-as
yamaha - fjr-1300-as
yamaha - fjr-1300-as
yamaha - fjr-1300-as
yamaha - fjr-1300-as
yamaha - fjr-1300-as
yamaha - fjr-1300-as
yamaha - fjr-1300-as
yamaha - fjr-1300-as
yamaha - fjr-1300-as
yamaha - fjr-1300-as
yamaha - fjr-1300-as
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Tankinhoud: 25 liter
Referentienummer: 14184
Fabrikant: YAMAHA _ 1111 _, NL 0123456789 test@example.com
EU verantwoordelijke: YAMAHA _ 1111 _, NL 0123456789 test@example.com

Yamaha FJR1300AS – 2015

Super nette staat


* Originele kilometerstand

* 1.298cc viercilinder met krachtige en soepele prestaties

* AS-uitvoering met YCC-S elektronische schakeling (semi-automaat)

* Volledige toercarrosserie met verstelbaar windscherm

* Comfortabele zithouding – ideaal voor lange reizen

* Goed onderhouden en rijklaar


De Yamaha FJR1300AS staat bekend als één van de beste sport-toermotoren ooit gebouwd. Krachtig, betrouwbaar en comfortabel, met luxe uitrusting voor zowel korte ritten als eindeloze vakantietochten. Deze FJR is bovendien in uitzonderlijk nette staat, klaar voor vele zorgeloze kilometers.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Friese Motorexperts
Jan Flamelingstrjitte 1
Menaam
Plan de route
0518-419650
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1926 - Er worden nu ook teardrop-vormige benzinetanks op alle modellen gemonteerd. Sinds 1918 worden er weer 1-cilinders gemaakt (tot 1935), de Flathead 21 (21 cubic inches inhoud). Het Model W is nooit goed in de Verenigde Staten verkocht en de verwachte toename in motortrijders die zouden gaan rijden op Sport Twins bleek niet uit te komen. In 1920, een jaar na de introductie van de model W, begon Indian met het aanbieden van hun Scout, die vergelijkbaar in grootte was, maar sneller en veel populairder. Het model W zou meer kosten dan een tweedehands Ford T model en ongeveer negen tiende van de kosten van de Harley-Davidson een liter V-Twin motor, waardoor het aantrekkelijk noch als basis het vervoer, noch als een sportieve auto. Hoewel het model W goed verkocht in Europa beƫindigde Harley-Davidson in 1923 de productie om zich meer te richten op hun eencilinder modellen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion