Nieuwsbrief:

YAMAHA  FZS 1000 FAZER - 2005

37088 Km
N.v.t.
yamaha - fzs-1000--fazer
yamaha - fzs-1000--fazer
yamaha - fzs-1000--fazer
yamaha - fzs-1000--fazer
yamaha - fzs-1000--fazer
yamaha - fzs-1000--fazer
yamaha - fzs-1000--fazer
yamaha - fzs-1000--fazer
yamaha - fzs-1000--fazer
yamaha - fzs-1000--fazer
yamaha - fzs-1000--fazer
yamaha - fzs-1000--fazer
yamaha - fzs-1000--fazer
yamaha - fzs-1000--fazer
yamaha - fzs-1000--fazer
yamaha - fzs-1000--fazer
yamaha - fzs-1000--fazer
yamaha - fzs-1000--fazer
yamaha - fzs-1000--fazer
yamaha - fzs-1000--fazer
yamaha - fzs-1000--fazer
yamaha - fzs-1000--fazer
yamaha - fzs-1000--fazer
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Te koop: Yamaha FZS 1000 Fazer – 2005 | 37.088 km | Geheel Origineel

 

Op zoek naar een betrouwbare en sportieve motor?

Deze Yamaha FZS 1000 Fazer uit 2005 is volledig origineel en in uitstekende staat!

 

Bouwjaar: 2005
Kilometerstand: 37.088 km
Geheel origineel – geen aanpassingen

 

Inruil en financiering mogelijk

 

Interesse? Bel, mail of app!


0511-233032 | info@defriesemotorfiets.nl



  • Waarom kopen bij De Friese Motorfiets?

    Ruime showroom met diverse occasions op voorraad
    Betaalbare motoren mét garantie

     


    De koffie staat altijd klaar!


    Afstand geen probleem? Wij bezorgen door heel Nederland tegen een gunstig tarief!

     

    Openingstijden:

    Ma: Gesloten
    Di: 13:00-17:30
    Wo: 9.00 - 17.30
    Do: 9.00 - 17.30
    Vr: 9.00 - 17.30
    Za: 9.00 - 15.00

     

    De Friese Motorfiets

    Conradi Veenlandstraat 102,
    9104 LA Damwald
    Tel: +31(0)511-233032
    Email: info@defriesemotorfiets.nl
    Website: www.defriesemotorfiets.nl
     

    Volg ons op Facebook voor de laatste occasions en updates!
    Facebook - De Friese Motorfiets






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Friese Motorfiets
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "PK" betekent: Paarde kracht. F.W H .Emons schrijft in 1907 in zijn boek De Motorfiets, dat het hanteren van de waarde paarde kracht is ontleend aan de wereld van bierbrouwers. James Watt, de uitvinder van de stoommachine zou zijn eerste stoommachine bijeen bierbrouwer hebben geïnstalleerd. Voordat hij daartoe overging wilde hij van de bierbrouwer weten hoeveel paarden voor een bepaalde arbeid binnen een zeker tijdsbestek nodig waren,teneinde de benodigde capaciteit van de stoommachine te berekenen. Het verhaal vermeldt dat één paard na acht uur continu aan de pomp te hebben gewerkt twee miljoen kilo water had opgepompt. Dat betekende dat 75 kilo water in één seconde één meter omhoog was gevoerd. Op basis van deze berekening van James Watt zouden wij aan onze wetenschappelijke PK zijn gekomen. Wereldwijd ontstond een drietal methoden om het aantal PKs dat een motorblok ontwikkelt te meten. Hierbij ligt het verschil niet in de toegepaste meetmethode, maar in de uitrustingstoestand van de motor. Bij DIN- PK (Deutsche Industrie Normen) blijven de op het motorblok gemonteerde appendages als dynamo, uitlaatsysteem en luchtfilter aanwezig. Bij SAE -PK (Society of Automotive Engineers, een Amerikaanse norm) worden al deze zaken verwijderd. Vandaar dat een SAE-PK-meting 10% hoger zal zijn dan een DIN-meting. Tenslotte bestaat de CUNA -PK (Commissione Unificazione Normalizzazione Autoveicoli), een Italiaanse norm, waarbij de PK-meting wordt voltrokken na verwijdering van luchtfilter en uitlaatdemper, maar met dynamo. Gemiddeld bevinden de cuna meetresultaten zich tussen SAE -PK en DIN -PK . In Nederland wordt met DIN -PK gewerkt.
© 2000 - 2025 Motoroccasion