Nieuwsbrief:

YAMAHA  MT 07 Y-AMT - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
TECH BLACK
yamaha - mt-07-y-amt
yamaha - mt-07-y-amt
yamaha - mt-07-y-amt
yamaha - mt-07-y-amt
yamaha - mt-07-y-amt
yamaha - mt-07-y-amt
yamaha - mt-07-y-amt
yamaha - mt-07-y-amt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Garantie: YAMAHA 5 JAAR

De nieuwste Yamaha MT-07 combineert kracht en wendbaarheid als nooit tevoren, dankzij hoogwaardige specificaties zoals radiaal gemonteerde remklauwen, een robuuste 41 mm omgekeerde voorvork en ultralichte SpinForged wielen. Deze upgrades zorgen voor een dynamische rijervaring, versterkt door akoestische technologie die het diepe inlaatgeluid en het kenmerkende CP2-motorgebrul tot leven brengt. Het vernieuwde, compacte design weerspiegelt het minimalistische karakter van de "Dark Side of Japan" met een krachtige zitpositie, slanke LED-koplamp en een unieke uitstraling.

Verkrijgbaar in Icon Blue, Tech Black en Ice Storm, met 5 jaar garantie én een A2-versie met 35 kW. Nieuw is de Yamaha Automated Manual Transmission (Y-AMT), die automatisch schakelen mogelijk maakt, maar ook handmatige bediening biedt voor volledige controle. Of je nu kiest voor gemak of precisie, de MT-07 tilt de "Dark Side of Japan"-attitude naar een hoger niveau, voor iedere rijder.

Direct uit voorraad leverbaar bij Officieel Yamaha Dealer Motorstore Uithoorn!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorstore Uithoorn
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion