Nieuwsbrief:

YAMAHA  MT 07 Y-AMT - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
TECH BLACK
yamaha - mt-07-y-amt
yamaha - mt-07-y-amt
yamaha - mt-07-y-amt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025

Dawn of a New Darkness

De nieuwste MT-07 heeft de hoogste specificaties tot nu toe, inclusief radiaal gemonteerde voorremklauwen, 41 mm omgekeerde vork en lichtgewicht SpinForged wielen. Dit draagt bij aan een motorfiets met een verhoogd wendbaarheidsniveau. Tegelijkertijd zorgt de innovatieve akoestische versterkingstechnologie voor een optimaal inlaatgeluid en het beroemde CP2-gebrul ontketent de meest bijzondere en meeslepende rit ooit.

Het compacte nieuwe uiterlijk belichaamt perfect het uitgeklede karakter van de MT-07, met een herziene en meer imponerende zithouding en een onderscheidende identiteit die wordt aangedreven door de minimalistische LED-koplampunit. Met techniek en styling in perfecte harmonie, is er niets toegevoegd aan de MT-07 tenzij het echt iets toevoegt aan de rijervaring. Het resultaat is een motorfiets die wendbaar is en toch krachtig presteert, waardoor de Dark Side of Japan-attitude naar een heel nieuw niveau wordt getild.

Leverbaar in de kleuren; Ice Storm, Icon Blue en Tech Black

Ook leverbaar in 35kw uitvoering.

Ook leverbaar in standaard 6-versnellingsbak ( € 9299,-)

Termaat Motoren, jouw Yamaha Specialist

= Bedrijfsinformatie =

Termaat motoren, al meer dan 80 jaar leverancier van motorplezier ! Wij hebben echt alles ! Verkoop nieuwe en gebruikte motorfietsen, onderhoud en reparatie en natuurlijk alle soorten motorkleding van top tot teen.Ook voor onderdelen en accessoires ga je naar Termaat motoren in Nijmegen !
Opties en Accessoires:
Fabrieksgarantie




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Termaat Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Mousetrap" betekent: Hefboommechaniek dat door Harley-Davidson in de periode 1952—1967 werd gebruikt bij de introductie van de handkoppeling en voetschakeling op de zware 1200CC modellen. De fabrieksaanduiding was clutch booster. Omdat het koppelingsmechanisme was ontworpen voor voetkoppeling en ongewijzigd bleef, bleek handbediening te zwaar, waarbij een sterke hulpveer en een kantelmechanisme uitkomst boden. De bijnaam mousetrap voor dit mechaniek werd ontleend aan het risico dat bij demontage bestond. Menig sleutelaar blesseerde de toppen van zijn vingers door niet te anticiperen op het omklappen van het mechaniek, wanneer het stangetje van de koppelingshevel werd verwijderd, waarmee de verankering van het mechaniek verdween. Overigens kan om dit probleem te elimineren een mousetrap eliminator worden gekocht, een hulpstuk dat het kantelmechaniek vastzet.
© 2000 - 2025 Motoroccasion