Nieuwsbrief:

YAMAHA  PW 50 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
ICON BLUE (DPBS
yamaha - pw-50
yamaha - pw-50
yamaha - pw-50
yamaha - pw-50
yamaha - pw-50
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025

Nu uit voorraad leverbaar bij MotoPort Veldhoven!

Alles aan de legendarische PW50 is ontworpen om het rijden gemakkelijk en plezierig te maken. Met de snelheidsbegrenzer kun je de topsnelheid aanpassen. En het compacte chassis zorgt in combinatie met de zachte vering en lage zithoogte voor een comfortabele rit en soepel rijgedrag.

Het pittige, volautomatische 50 cc motorblok zorgt voor een soepele acceleratie en de cardanaandrijving en het afzonderlijke tweetaktoliereservoir vereenvoudigen het onderhoud. De lichtgewicht PW50 is zo ontworpen dat hij in de kofferbak van een auto of kleine bestelwagen past en is daarmee makkelijk te vervoeren. Door de bouwkwaliteit van Yamaha zal deze kindermotorfiets jarenlang garant staan voor plezier met het hele gezin!

De prijzen van onze nieuwe motorfietsen en scooters zijn altijd inclusief afleveringskosten. Wij bieden tegen aantrekkelijke tarieven diverse BOVAG garantiepakketten aan op onze gebruikte motorfietsen. Informeer hiervoor bij onze verkoopafdeling.

Voordelig en goed verzekeren? kijk op www.motoportveldhoven.nl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotoPort Veldhoven
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion