Nieuwsbrief:

YAMAHA  TENERE 700 RALLY EDITION - 2021

Bouwjaar:
2021
Kleur:
Blauw
Vermogen:
54 kW
Teller:
2.990 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
yamaha - tenere-700-rally-edition
yamaha - tenere-700-rally-edition
yamaha - tenere-700-rally-edition
yamaha - tenere-700-rally-edition
yamaha - tenere-700-rally-edition
yamaha - tenere-700-rally-edition
yamaha - tenere-700-rally-edition
yamaha - tenere-700-rally-edition
yamaha - tenere-700-rally-edition
yamaha - tenere-700-rally-edition
yamaha - tenere-700-rally-edition
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Tenere 700 Rally edition 

Aangeboden door Leigraaf Motoren:

Prachtige 2021 Tenere 700 Rally Edition. Deze gelimiteerde editie is de offroadmotor van dit moment. De Yamaha Ténére 700 Rally Edition wordt geleverd in traditionele rallykleuren met hoge standaardspecificaties.

- Afkomstig van eerste eigenaar
- Wordt afgeleverd met onderhoud
- Geen offroad mee gereden / Nieuwstaat

Onderscheidende opties:
- Akrapovic uitlaatsysteem 
- handkappen
- Yamaha tankpads
- Stevige beschermplaat ( Motorblok bescherming )
- Radiatorbescherming
- Ketting beschermer
- LED-knipperlichten
- Off-road handgrepen
- Korte kentekenhouder

Leigraaf Motoren:
- Financiering is bij ons mogelijk
- Bezorgen is mogelijk
- Reserveren is mogelijk na aanbetaling
- RDW-erkend
- Inruil is mogelijk
- Instagram: Leigraafmotoren
- Neem gerust contact met ons op: +31631741779

Het doel van Leigraaf Motoren is om jou die ene droom motor te leveren met de daarbij komende service die je verdient. Wij streven ernaar dat je met een goed en vertrouwd gevoel naar ons toe komt én met een nog beter gevoel weg gaat




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Leigraaf Motoren
Keizersveld 71b
Venray
Plan de route
06-31741779
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1964 - De jaren 60 brachten belangrijke veranderingen binnen het bedrijf. Met eerst de dood van Giorgio Parodi in 1955 en later die van Carlo Guzzi in 1964, gecombineerd met de diepe crisis die de motorbranche raakt in die periode, werd Moto Guzzi overgenomen door SEIMM. Het bedrijf concentreerde zich op hoofdzakelijk op lichtgewichtmachines zoals de bromfietsen Dingo en Trotter om aan de grote vraag van jonge mensen te voldoen. Om dit imago te keren en weer de Moto Guzzi hartstocht op te laten leven start men de ontwikkeling van een nieuwe 90 graden V-Twinmotor die door Carcano wordt ontworpen en die het symbool van Moto Guzzi van vandaag zou worden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion