Nieuwsbrief:

YAMAHA  TMAX DX - 2019

Bouwjaar:
2019
Kleur:
Matt Grijs
Vermogen:
34 kW
Teller:
18.830 Km
Rijbewijs:
A2
Garantie:
Ja
yamaha - tmax-dx
yamaha - tmax-dx
yamaha - tmax-dx
yamaha - tmax-dx
yamaha - tmax-dx
yamaha - tmax-dx
yamaha - tmax-dx
yamaha - tmax-dx
yamaha - tmax-dx
yamaha - tmax-dx
yamaha - tmax-dx
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Zeer nette Yamaha Tmax 530
Dx uitvoering (luxe uitvoering)
Bouwjaar 2019
Km Stand: 18830
Recent groot onderhoud gehad.
Eind 2023 vervangen:
- Olie + Olie Filter
- Bougie's + Luchtfilter
- V-snaar + Rollen (Er is een J Costa sport vario gemonteerd)
04-2024 is de achterband vervangen + Remblokken Achter.

Uitvoering met:
- Handvat verwarming + Zadel verwarming
- Electrisch verstelbaar windscherm
- Cruise control
- Origineel Yamaha Rugsteun

Motor staat klaan en kan direct afgehaald worden
1 Keyless handzender + Alarm systeem

Inruil / Financiering mogelijk
Gratis 10 dagen All - Risk dekking
Tenaamstelling regelen wij.
 

Contact gegevens:

Huijgen Motoren

De Kronkels 31C
3752LM Spakenburg
Tel 0332999800 (ook WhatsApp)
 

Openingstijden:

Ma - Vrij 08:00 - 18:00
Za          08:00 - 16:00
 

 






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
Huijgen Motoren
De Kronkels 31C
Spakenburg
Plan de route
033-2999800
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion