Nieuwsbrief:

YAMAHA  TMAX TECH MAX - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
DARK MAGMA (MDR
yamaha - tmax-tech-max
yamaha - tmax-tech-max
yamaha - tmax-tech-max
yamaha - tmax-tech-max
yamaha - tmax-tech-max
yamaha - tmax-tech-max
yamaha - tmax-tech-max
yamaha - tmax-tech-max
yamaha - tmax-tech-max
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025

Zijn krachtige 560cc EURO5+ motor en verfijnde automatische transmissie maken dit Yamaha's snelste en soepelste sportscooter. Het motorfietstype aluminium chassis en de instelbare vering zorgen voor een nauwkeurig rijgedrag. En voor ultiem comfort wordt de TMAX Tech MAX geleverd met een luxe verwarmd zadel, verwarmde handgrepen en een elektronisch verstelbaar scherm.

Voor de hoogste mate van beheersbaarheid profiteert de TMAX Tech MAX van de beste elektronische rijhulpsystemen in zijn klasse, waaronder een nieuw Brake Control-systeem, evenals cruisecontrol, tractioncontrol en D-MODE met 2 posities. En het verbonden 7-inch dashboard beschikt over gratis Garmin-navigatie* om je de beste routes te geven voor woon-werkverkeer, vrije tijd en toertochten. (*Volledige kaart Garmin Navigatie is gratis beschikbaar voor in aanmerking komende TMAX modellen, maar wordt niet in alle landen aangeboden. Sommige navigatiefuncties zijn niet in alle landen beschikbaar. )

De prijzen van onze nieuwe motorfietsen en scooters zijn altijd inclusief afleveringskosten. Wij bieden tegen aantrekkelijke tarieven diverse BOVAG garantiepakketten aan op onze gebruikte motorfietsen. Informeer hiervoor bij onze verkoopafdeling.

Voordelig en goed verzekeren? kijk op www.motoportveldhoven.nl
Opties en Accessoires:
Fabrieksgarantie




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotoPort Veldhoven
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sei" betekent: Benelli 750 Sei, eerste seriemotorfiets met een motorblok dat zes cilinders dwarsgeplaatst in lijn had. Sei is Italiaans voor zes. Het Italiaanse merk Benelli kwam weliswaar als eerste met een dergelijke motorfiets op de markt, maar de vormgeving van het blok verraadde een nauw samenwerkingsverband met Japanse motorfietsfabrikanten. Kort daarop verscheen dan ook een Japanse motorfiets met een vrijwel identiek motorblok, de Honda CBX . Later volgde Kawasaki met een vergelijkbare watergekoelde zescilinder, de Z1300, een zwaargewicht van 300 kilogram. Dergelijke zescilinder-in-lijn motorfietsen worden niet meer gemaakt.
© 2000 - 2025 Motoroccasion