Nieuwsbrief:

YAMAHA  TRACER 9 GT + - 2023

Garantie: Ja
3035 Km
ICON PERFORMANC
yamaha - tracer-9-gt--
yamaha - tracer-9-gt--
yamaha - tracer-9-gt--
yamaha - tracer-9-gt--
yamaha - tracer-9-gt--
yamaha - tracer-9-gt--
yamaha - tracer-9-gt--
yamaha - tracer-9-gt--
yamaha - tracer-9-gt--
yamaha - tracer-9-gt--
yamaha - tracer-9-gt--
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2023
Garantie: div. opties mogelijk

Deze schitterende Yamaha Tracer 9 GT + in het Icon Performance is nu te bezichtigen bij Moto Hippo, dé officiële Yamaha-dealer in Noord-Holland. Rechtstreeks van de 1ste eigenaar en slechts 3030 km op de klok! Met nog ruim 3 jaar fabrieksgarantie een prachtige machine voor heerlijk zorgeloos rijden. Het gaat hier om een BTW motor dus aantrekkelijk voor zelfstandig ondernemers en voorzien van vele accessoires.

Onze Yamaha Tracer 9 GT plus zit boordevol accesosires:

- ABS
- zijkoffers in kleur
- verstralers
- valbeugels
- hoog windscherm
- middenbok
- handvatverwarming
- comfortseat
- digitale bandenspanningssensoren
- Roadlok schijfremslot

Moto Hippo, met een geschiedenis sinds 1957, staat garant voor kwaliteit en betrouwbaarheid als officiële dealer van Yamaha, Ducati en Moto Morini. Ontdek naast nieuwe motoren ook een ruime selectie van meer dan 50 occasions, zorgvuldig geselecteerd en beschikbaar met diverse garantiepakketten. Inruil van je huidige motor is mogelijk.

Naast deze Yamaha Tracer 9 GT + vind je tevens:

- Een uitgebreide collectie motor-kleding, helmen en accessoires
- Professioneel motorfiets onderhoud en reparatie in onze modern uitgeruste werkplaats met vakkundige monteurs
- Mogelijkheid tot motorfietsverhuur van recente modellen
- Diverse motorfinancieringsopties om jouw droommotor te realiseren
- Profiteer van scherpe verzekerings tarieven en voordelen met de Moto Hippo Motorpolis




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Moto Hippo
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1951 - Tonti`s eerste ontwerp voor Aermacchi, geproduceerd in 1950, was behoorlijk ongebruikelijk. Het was een lichtgewicht open frame met een 125 cc twee-takt motor welke bij de achtervering was opgehangen. De bagagebox met de vorm van een brandstoftank was gemonteerd vanaf het balhoofd tot onder het zadel om de berijder grip met de knieën te geven. Deze was wel los te koppelen. Deze machine werd redelijk populair en een sportversie, waarbij het frame wel gesloten was en de toolbox door een brandstoftank werd vervangen, reed mee in diverse competities waaronder de International Six Days of 1951 en 1952.
© 2000 - 2025 Motoroccasion