Nieuwsbrief:

YAMAHA  TRACER 900 GT - 2018

Bouwjaar:
2018
Kleur:
BLAUW
Vermogen:
84 kW
Teller:
18.659 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Breedte: 85 cm
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 3
Fabrikant: Yamaha

Yamaha tracer 900 gt vol opties mat blauw topstaat

Yamaha Tracer 900 GT ABS quickshifter Topstaat !


- Kenteken: 85-MV-HN
- Merk: Yamaha
- Model: Tour
- Tellerstand: 18659 KM
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2018
- Transmissie: Geschakeld
- Kleur: blauw
- Motorinhoud: 847 cc
- Aantal cilinders: 3
- Vermogen: 84 kW / 114pk
- Ledig gewicht: 208 kg
- Aantal zitplaatsen: 2
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Breedte: 85 cm
- Aantal sleutels: 3


Comfort

- Cruise control

Exterieur

- Garmin navigatie
- Handkappen
- Handvatverwarming
- Kettingsmeersysteem
- Kofferset
- LED koplampen
- Middenbok
- Quickshifter
- Quickshifter
- Tanktas
- Tft display
- Windscherm

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Zijkoffers


Deze werkelijk in nieuwstaat verkerende tracer is door de vorige eigenaresse vertroeteld en dat is duidelijk te zien , deze is werkelijk in nieuwstaat 
natuurlijk zijn alle boekjes en de onderhoudshistory aanwezig 

deze motor krijgt voor afleveren een grondige afleverbeurt incl nieuwe banden naar keuze ! 

kom snel langs om deze prachtige motor te bekijken 
 



Bergsma Motoren
Van Swinderenstraat 42
8561 AR Balk
06 22642922
bergsmamotoren@hotmail.com

bergsmamotoren.nl/

We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleer altijd zelf de zaken welke voor jou belangrijk zijn en je beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor aanvullende vragen.
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, Cruise control, Garmin navigatie, Handkappen, Handvatverwarming, Kettingsmeersysteem, Kofferset, LED koplampen, Middenbok, Quickshifter, Tanktas, Tft display, Windscherm, Zijkoffers, ASR




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Bergsma Motoren
Eigenhaard 27e
Balk
Plan de route
0622642922
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2025 Motoroccasion