Nieuwsbrief:

YAMAHA  TRICITY 300 - 2023

Garantie: Ja
Onbekend
PETROL BLUE
yamaha - tricity-300
yamaha - tricity-300
yamaha - tricity-300
yamaha - tricity-300
yamaha - tricity-300
yamaha - tricity-300
yamaha - tricity-300
yamaha - tricity-300
yamaha - tricity-300
yamaha - tricity-300
yamaha - tricity-300
yamaha - tricity-300
yamaha - tricity-300
yamaha - tricity-300
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2023
Garantie: 36 md+24 md beperkt

De Tricity 300 is klaar om jouw leven te veranderen. Met zijn drie wielen geeft het een gevoel van stabiliteit en vertrouwen. Als het lichtste en meest stijlvolle model in zijn klasse is dit het slimste vervoermiddel voor in de stad. En het goede nieuws is dat je er met je B-rijbewijs op kunt rijden!

THE BEST MOVE IN TOWN
Alles aan dit premium Urban Mobility-voertuig is ontworpen om woon-werkverkeer eenvoudig, gemakkelijk en leuk te maken. De dubbele wendbare voorwielen bieden extra grip voor soepel bochtenwerk – en de lichtgewicht besturing en geringe afmetingen maken het gemakkelijk om door drukke straten te navigeren.

Elke keer dat je stopt, zal je dankbaar zijn voor het Standing Assist-systeem – en als de lichten op groen springen, brengt de responsieve BLUE CORE motor van 300 cc je in recordtijd naar je bestemming. Met een prachtig vormgegeven carrosserie en een toonaangevende specificatie is de Tricity 300 de beste keuze voor in de stad.

Prijzen zijn inclusief:
- Afleverbeurt
- Volle tank
- 2+3 jaar fabrieksgarantie

RB Motoren
Yamaha Exclusief Dealer


Openingstijden:
Dinsdag tm vrijdag 8:30 – 18:00
Zaterdag 9:00 – 17:00

Zondag & maandag gesloten

Weltevreden 24a
3731 AL De Bilt
030 – 2211 524




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
RB Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion