Nieuwsbrief:

YAMAHA  X MAX 300 ABS - 2022

Bouwjaar:
2022
Kleur:
Blauw
Vermogen:
20 kW
Teller:
4.053 Km
Rijbewijs:
A2
Garantie:
Ja
yamaha - x-max-300-abs
yamaha - x-max-300-abs
yamaha - x-max-300-abs
yamaha - x-max-300-abs
yamaha - x-max-300-abs
yamaha - x-max-300-abs
yamaha - x-max-300-abs
yamaha - x-max-300-abs
yamaha - x-max-300-abs
yamaha - x-max-300-abs
yamaha - x-max-300-abs
yamaha - x-max-300-abs
yamaha - x-max-300-abs
yamaha - x-max-300-abs
yamaha - x-max-300-abs
yamaha - x-max-300-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
te koop  xmax 300  net ingereden 

* Bj 08-2022 , geleverd door NL yamaha dealer
* 4053km..
* Watergekoelde 1 cilinder lekker vlot, en zeer zuinig  ruim 1 op 30
* ABS
* Keyless ride   ook weer makkelijk
* Kleur icon blue , frisse kleurstelling , scooter is in nette staat , geen krassen / of valschades
* Handkappen  van het merk PUIG
* Handvat verwarming
* Uitgebreid dashboard  met vele info 
* Duo ruggesteun , comfortabele buddyseat met daaronder een zee van ruimte
* begin dit jaar  , jaarbeurt gehad , dus geheel bij met onderhoud, startklaar
* Prijs 5599€ , en inruil motorfiets of motorscooter mogelijk
  • Ruud de Jong te Enkhuizen
    Telefonisch bereikbaar van 09.00-21.00 ( niet op zondag ) 06-53616391
    Altijd even vooraf bellen voordat u komt om teleurstellingen te voorkomen.
    www.dejongmotor.nl





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
De Jong In- en Verkoop
De Drie Kronen 33
Enkhuizen
Plan de route
06-53616391
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion