Nieuwsbrief:

YAMAHA  XJR 1300 - 2010

Garantie: Ja
30675 Km
Grijsmetallic
yamaha - xjr-1300
yamaha - xjr-1300
yamaha - xjr-1300
yamaha - xjr-1300
yamaha - xjr-1300
yamaha - xjr-1300
yamaha - xjr-1300
yamaha - xjr-1300
yamaha - xjr-1300
yamaha - xjr-1300
yamaha - xjr-1300
yamaha - xjr-1300
yamaha - xjr-1300
yamaha - xjr-1300
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
- LED knipperlichten
- Middenbok
- Startonderbreking
- Tankpad
- Alarmlichten

Onderhoud gehad bij 29.225 km
Throttle body's synchroniseert
Koppeling vloeistof
Rem vloeistof V+A
Recall olie nozzle en kering vervangen op 30 Augustus 2023
Kleppen gecontroleerd en gesteld 30000
Startrelais / solenoid nieuw
Klependeksel pakking nieuw
 
  • MotoLeo heeft een ruim aanbod aan geselecteerde motorfietsten van alle merken van lage kilometerstanden. Wij rekenen géén afleveringskosten. Inruil van uw motorfiets of auto is mogelijk.

    Gratis voorlopige dekking van 10 dagen op uw motorverzekering.

    Wij bezorgen tegen een kleine vergoeding uw motor aan huis! 
     


Opties en Accessoires:
Alarmverlichting, knipperlichten, andere, Middenbok, Startonderbreking, Tankpad




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotoLeo B.V.
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1950 - Het ongekende succes van de Guzzino opende de deur voor een andersoortige produktie van andere lage capaciteitsmotorfietsen. Van de Galletto, de originele hybride tussen scooter en een motorfiets, voor de Zigolo, een 98 CC lichtgewichtmotorfiets en de Lodola 175 CC. Deze was het laatste ontwerp van de hand van Carlo Guzzi zelf in 1956. in de hogere capaciteitsregionen werd in 1950 de toenmalig verouderde GTV 500 (later genoemd de Astore) vervangen door de Falcone 500. Deze Falcone word de droom van het meerendeel aan motorrijders in de jaren 50.
© 2000 - 2025 Motoroccasion