Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

YAMAHA  XVS 1300 A MIDNIGHT STAR - 2015

Bouwjaar:
2015
Kleur:
Zwart
Vermogen:
53 kW
Teller:
34.879 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
yamaha - xvs-1300-a-midnight-star
yamaha - xvs-1300-a-midnight-star
yamaha - xvs-1300-a-midnight-star
yamaha - xvs-1300-a-midnight-star
yamaha - xvs-1300-a-midnight-star
yamaha - xvs-1300-a-midnight-star
yamaha - xvs-1300-a-midnight-star
yamaha - xvs-1300-a-midnight-star
yamaha - xvs-1300-a-midnight-star
yamaha - xvs-1300-a-midnight-star
yamaha - xvs-1300-a-midnight-star
yamaha - xvs-1300-a-midnight-star
yamaha - xvs-1300-a-midnight-star
yamaha - xvs-1300-a-midnight-star
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Yamaha XVS 1300A Midnight Star (2015) – 34.879 km – Krachtige cruiser in uitstekende staat. Unieke tourbuffel met veel mooie extra's!

- Hard case zijkoffers
- Fairing met ingebouwde navigatie
- Bagagerek
- Mooie sound!

Ben je op zoek naar een betrouwbare en stijlvolle cruiser met een krachtige V-twin motor? Deze Yamaha XVS 1300A Midnight Star uit 2015, met slechts 34.879 km op de teller, biedt comfort, prestaties en een tijdloos design.

Belangrijkste specificaties
    •    Model: Yamaha XVS 1300A Midnight Star (2015)
    •    Kilometerstand: 34.879 km
    •    Motor: 1.304 cc V-twin, vloeistofgekoeld
    •    Vermogen: 73 pk bij 5.500 tpm
    •    Koppel: 106 Nm bij 4.000 tpm
    •    Transmissie: 5 versnellingen, riemaandrijving
    •    Gewicht (rijklaar): ca. 304 kg
    •    Zithoogte: 690 mm
    •    Tankinhoud: 19 liter
    •    Remmen: Dubbele schijfrem voor, enkele schijfrem achter (beide 298 mm)
    •    Banden: Voor 130/90-16, achter 170/70-16
    •    Kleur: Midnight Black

Waarom kiezen voor deze Midnight Star?
    •    Comfortabele cruiser: Met een lage zithoogte en ergonomisch ontwerp is deze motor ideaal voor lange ritten.
    •    Krachtige prestaties: De 1.304 cc V-twin motor levert soepel vermogen en indrukwekkend koppel, perfect voor zowel stadsverkeer als snelwegen.
    •    Betrouwbaarheid: Yamaha staat bekend om zijn degelijke constructie en duurzaamheid, wat zorgt voor jarenlang zorgeloos rijplezier.
    •    Stijlvol design: De Midnight Star combineert klassieke cruiser-elementen met moderne accenten, wat resulteert in een tijdloos uiterlijk.
    •    Goed onderhouden: De motor is altijd goed onderhouden en verkeert in uitstekende staat.
  • ------

    Lowlands Biker Store in Zwolle.

    2400 m2 motorplezier en gezelligheid! Ruim aanbod van (Custom-made) Harley Davidson, Indian Motorcycle, Royal Enfield, Moto Guzzi en Aprilia motoren. 

    - Official Dealer Indian Motorcycle
    - Official Dealer Royal Enfield (FLAGSHIP STORE VAN NL)
    - Official Dealer Moto Guzzi
    - Official Dealer Aprilia


    Tel: 038-4211701 Whatsapp: 06-28452169

    OPENINGSTIJDEN:
    Maandag:
    Op afspraak
    Dinsdag: 09.00 - 18.00
    Woensdag: 09.00 - 18.00
    Donderdag: 09.00 - 21.00
    Vrijdag: 09.00 - 18.00
    Zaterdag: 09.00 - 17.00
    Zondag: Gesloten





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Lowlands Biker Store
Katwolderweg 3
Zwolle
Plan de route
038 4211701
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wiel­basis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitsteken­de wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelf­de jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton suc­cessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overle­vering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe wor­den verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Ener­zijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
© 2000 - 2025 Motoroccasion