Nieuwsbrief:

YAMAHA  XVZ 1300 ROYAL STAR TOURER CLASSIC - 1996

Garantie: Nee
90461 Km
ROOD/WIT
yamaha - xvz-1300-royal-star-tourer-classic
yamaha - xvz-1300-royal-star-tourer-classic
yamaha - xvz-1300-royal-star-tourer-classic
yamaha - xvz-1300-royal-star-tourer-classic
yamaha - xvz-1300-royal-star-tourer-classic
yamaha - xvz-1300-royal-star-tourer-classic
yamaha - xvz-1300-royal-star-tourer-classic
yamaha - xvz-1300-royal-star-tourer-classic
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld

Yamaha XVZ13A Royal Star
Bwj: 05-1996
Km stand: 90461 km
Motor: 1294 cc
5 versnellingen
Kleur: rood met wit
Windscherm
Zadeltassen
Sissybar
Prijs: 3.950,-
  • Al 30 jaar HD Specialist!
  • Voor meer informatie:

    HD Service Venlo
    Telefoonnummer: 077-387 05 09
    Email: info@hdservice.nl
    www.hdservice.nl

Opties en Accessoires:
Electrische starter, Lederen Tassen, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
H.D. Service Venlo
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion