Nieuwsbrief:

ZERO  FXE - 2023

Garantie: Ja
10 Km
.
zero - fxe
zero - fxe
zero - fxe
zero - fxe
zero - fxe
zero - fxe
zero - fxe
zero - fxe
zero - fxe
zero - fxe
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Brandstofsoort: Elektrisch
Transmissie: Automaat
Nieuw: Ja
Modelreeks: jul 2021 - 2024
Koppel: 106 Nm
Topsnelheid: 132 km/u
CO?-uitstoot: 0 g/km
Aantal sleutels: 2

Autobedrijf Roeleveld is official dealer van Zero Motorcycles.

De Zero FXE 7.2 is de meest aanpasbare elektrische motorfiets ter wereld.

www.zeroparts.eu


Profiteer als ondernemer van de volgende fiscale voordelen:
- BTW-aftrek (21%)
- Kleinschaligheids-investeringsaftrek (28%)

Met Financial Lease via https://www.motorenleasen.nl is deze Zero SR/S zeer interessant voor ondernemers. Deze Zero SR/S rijdt je al vanaf € 215,- per maand.
Ook Private Lease mogelijk.
De aangeboden prijs is exclusief een laadkabel. Uiteraard kunnen wij deze bijleveren.

24 maanden garantie op de motorfiets
60 maanden garantie op het accupakket

In de stad kom je 161 kilometer ver op een acculading. Op de snelweg 97 kilometer. Gemiddeld dus zo'n 121 kilometer. En met de standaard ingebouwde lader is de accu in zo'n 9 uur weer volgeladen. Met de optionele quickcharger in 4 uur, en met 3 quickchargers in 1,5 uur. De topsnelheid is 132 km/u en de acceleratie van 0 naar 100 (schrik niet) iets meer dan 4 seconden. Dit betreft een vol vermogen 15,6 kW (21 pk) versie, dus geschikt voor het A2 rijbewijs.De prijs is inclusief BTW en kosten rijklaarmaken.
Opties en Accessoires:
Fabrieksgarantie




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Roeleveld Maarssen BV
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Evolution" betekent: Letterlijk evolutie. Gewichtige fabrieksbenaming voor het in 1983 uitgebrachte 1340CC motorblok van HarleyDavidson. De naam geeft aan dat dit motorblok het voorlopige einde van een ontwikkeling is, en wel van de v-twin kopklepmotor, waarvan de in 1936 geïntroduceerde *Knucklehead de eerste was. Daarna volgden de Panhead, van 1948-1967, en de Shovelhead, van 1968-1983. Harley-Davidson riep voor de ontwikkeling van het motorblok de hulp in van het Duitse Porsche-researchcentrum. Als opvolger van de Shovelhead is de Evolution een sneller, maar vooral een betrouwbaarder en onderhoudsvrijer motorblok. Dit verbeterde motorblok heeft in belangrijke mate aan het huidige succes van het Amerikaanse merk bijgedragen omdat een nieuwe groep kopers werd aangesproken naast de pur sang Harley-fanaten. Het Evolution motorblok kreeg al snel de bijnaam Blockhead, vanwege de hoekige vorm van cilinders en kleppendeksels. Inmiddels is de meest gehanteerde bijnaam echter Evo, waarmee alle Harleys met het Evolution-blok worden aangeduid
© 2000 - 2024 Motoroccasion