Nieuwsbrief:

VN Motoren

VN Motoren is een jong bedrijf dat ooit is begonnen vanuit een hobby, en grote voorliefde voor motorfietsen. De missie van ons bedrijf is om voor een ieder de mogelijkheid te creëren tegen scherpe prijzen bij een vertrouwd adres een motorfiets aan te schaffen, en eventueel het onderhoud te laten verrichten. Ook kunnen wij voor vrijwel alle merken diverse onderdelen leveren. Klantgerichtheid, service, en vooral eerlijkheid staan bij ons voorop.
Alle motoren van VN Motoren
13 motoren gevonden
YAMAHA MT 03 ABS
YAMAHA MT 03 ABS
€ 5.790,- p/mnd klik hier
2020, 4167 Km
TRIUMPH STREET SCRAMBLER
TRIUMPH STREET SCRAMBLER
€ 9.490,- p/mnd klik hier
2021, 3026 Km
TRIUMPH SPEED TWIN 900
TRIUMPH SPEED TWIN 900
€ 9.490,- p/mnd klik hier
2023, 6204 Km
TRIUMPH STREET TRIPLE 765 RS
TRIUMPH STREET TRIPLE 765 RS
€ 11.290,- p/mnd klik hier
2020, 6198 Km
SUZUKI V-STROM DL 650 ABS
SUZUKI V-STROM DL 650 ABS
€ 7.690,- p/mnd klik hier
2020, 8386 Km
TRIUMPH BONNEVILLE T 120 BLACK
TRIUMPH BONNEVILLE T 120 BLACK
€ 10.490,- p/mnd klik hier
2017, 8359 Km
SUZUKI GLADIUS ABS
SUZUKI GLADIUS ABS
€ 4.990,- p/mnd klik hier
2015, 9225 Km
YAMAHA MT 09 ABS
YAMAHA MT 09 ABS
€ 8.690,- p/mnd klik hier
2017, 11104 Km
HONDA CRF 1000 L AFRICA TWIN DCT ADVENTURE SPORTS
HONDA CRF 1000 L AFRICA TWIN DCT ADVENTURE SPORTS
€ 13.290,- p/mnd klik hier
2019, 23554 Km
TRIUMPH STREET TWIN
TRIUMPH STREET TWIN
€ 7.290,- € 7.490,- p/mnd klik hier
2016, 14847 Km
TRIUMPH TIGER 1050 SPORT
TRIUMPH TIGER 1050 SPORT
€ 8.990,- p/mnd klik hier
2016, 32529 Km
YAMAHA TRACER 900 GT
YAMAHA TRACER 900 GT
€ 10.690,- p/mnd klik hier
2019, 25116 Km
KAWASAKI VERSYS 1000 SE GRAND TOURER
KAWASAKI VERSYS 1000 SE GRAND TOURER
€ 14.290,- p/mnd klik hier
2019, 7503 Km
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion