Nieuwsbrief:

BMW  F 900 XR - 2020

Bouwjaar:
2020
Kleur:
Goud/zwart
Vermogen:
77 kW
Teller:
67.000 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
In uitstekende staat verkerende F900XR Exclusive, voorzien van veel fabrieks opties, dealer onderhouden, boekjes aanwezig.

-0134 Adaptives Kurvenlicht
-0182 DTC
-018B Motorschleppmomentreglung
-0191 Dynamic ESA
-0193 Keyless Ride
-0202 Tagfahrlicht
-0219 Headlight Pro
-0222 Schaltassistent Pro
-0224 Fahrmodi Pro
-0230 Komfort-Paket
-0233 Touring-Paket
-0235 Dynamik-Paket
-0236 Aktiv-Paket
-0272 Vorbereitung Navigationsgeraet
-0452 Style Exclusive
-0519 Heizgriffe
-0530 RDC
-0538 Geschwindigkeitsreglung
-0589 Handschutz
-05AC ABS Pro
-0636 Hauptstaender
-0681 Kifferhalter links und rechts
-06AB Connectivity
-06AC Inteligenter Notruf (SOS)
-06AE Teleservice
- de motor is voorzien van een M-kettingset.
-Scottoiler
-valbeugel


 
  • Financiering en bezorgen mogelijk! Wij beschikken tevens over een moderne werkplaats voor al uw onderhoud en reparaties. ook voor motorkleding bent u bij ons aan het goede adres.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motorservice Edgar Stijner
Hendrik ter Kuilestraat 165
Enschede
Plan de route
053-4786954
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion