Nieuwsbrief:

Motorservice Edgar Stijner

Welkom bij Motorservice Edgar Stijner. In 2000 heb ik de stap gezet om een eigen bedrijf te starten, dit is uitgegroeid tot het bedrijf waar wij u nu mogen ontvangen met altijd een gratis kopje koffie in de koffiecorner. Motorservice Edgar Stijner is een bedrijf waar wij altijd de passie voor het motorrijden begrijpen. Met meer dan 25 jaar ervaring op het gebied van reparatie en onderhoud is uw motorfiets bij ons in goede handen. U kunt bij ons terecht voor een nieuwe of gebruikte motorfiets, kleding, accessoires, onderhoudsmiddelen en onderdelen. Graag tot ziens in onze showroom waar wij u graag te woord zullen staan. Edgar Stijner
Alle motoren van Motorservice Edgar Stijner
13 motoren gevonden
MOTO GUZZI V 7 RACER
MOTO GUZZI V 7 RACER
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2015, 20795 Km
HUSQVARNA TR 650 STRADA ABS
HUSQVARNA TR 650 STRADA ABS
€ 5.650,- p/mnd klik hier
2014, 6000 Km
BMW R 1200 GS ABS-ASC-ESA
BMW R 1200 GS ABS-ASC-ESA
€ 9.650,- p/mnd klik hier
2012, 69800 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 6.490,- p/mnd klik hier
2013, 34037 Km
YAMAHA MT 03 ABS
YAMAHA MT 03 ABS
€ 4.650,- € 5.250,- p/mnd klik hier
2016, 9383 Km
HONDA VT 1100 C SHADOW
HONDA VT 1100 C SHADOW
€ 3.790,- p/mnd klik hier
1991, 7633 Mls
BMW R 1200 GS
BMW R 1200 GS
€ 6.190,- p/mnd klik hier
2006, 81000 Km
BMW R 1100 S ABS
BMW R 1100 S ABS
€ 2.950,- p/mnd klik hier
2001, 33500 Km
SUZUKI V-STROM DL 1000
SUZUKI V-STROM DL 1000
€ 7.890,- p/mnd klik hier
2014, 59569 Km
BMW F 850 GS
BMW F 850 GS
€ 13.250,- € 13.950,- p/mnd klik hier
2022, 31800 Km
DUCATI 796 MONSTER
DUCATI 796 MONSTER
€ 6.250,- p/mnd klik hier
2013, 29227 Km
HONDA VT 1100 C SHADOW
HONDA VT 1100 C SHADOW
€ 2.450,- p/mnd klik hier
1986, 17477 Mls
YAMAHA XP 530 T-MAX ABS
YAMAHA XP 530 T-MAX ABS
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2019, 20200 Km
Wist u dat: In de motortaal "Springer" betekent: De springervoorvork werd decennia lang gebruikt op een aantal Amerikaanse motorfietsmerken, zoals Henderson, Ace, Excelsior en Cleveland, maar het meest en het langst op Harley-Davidson, waarop hij recentelijk opnieuw is toegepast. In alle gevallen is hier sprake van een zogenaamde geduwde parallel schommelarmvork. De vork ontleent zijn bijnaam springer aan de toepassing van uitwendige veren (springs). Op Harley-Davidson na hebben constructeurs van motorfietsen de telescopische vork na de Tweede Wereldoorlog unaniem verkozen boven de springer. Toch zijn zowel constructeurs als motorrijders het er na zoveel jaren nog niet over eens welk principe nou beter is: de schommelarm- of de telescoopvork.
© 2000 - 2025 Motoroccasion