Nieuwsbrief:

BMW  R 1100 S - 1993

Garantie: Ja
47192 Km
MARAKESCHROT 65
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 1993

We zorgen dat de motorfiets loopt en dat je veilig de weg op kan, overige wensen zijn bespreekbaar en natuurlijk een Proefrit maken is mogelijk.

In prima staat verkerende R1100RS!
Voorzien van o.a.
Verstelbaar windscherm
Handvatverwarming
Alarmverlichting
Kofferdragers

Lage kilomterstand

Zeer geschikt:
Om in de winter door te rijden
Als basis om een Cafe Racer te bouwen

Afleverbeurt €250,-




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Jong Alphen BV
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion