Nieuwsbrief:

BMW  R 27 - 1964

Garantie: Ja
3 Km
ZWART
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 1964

De BMW R27 is de laatste productie één-cilinder tot de komst van de BMW F650.
De R27 heeft een 247cc motorblok

Deze BMW R27 is uiterst profesioneel gerestaureerd.
Alles is aan deze R27 uitgevoerd.
Niet alleen optisch is deze R27 dus aangepakt, maar ook inwendig is alles nieuw.

Uiteraard zijn bij deze BMW R27 het framenummer en motornummer gelijk

Deze R27 een NL motor, dus met een prachtig oud kenteken.
Het motorblok en de aandrijflijn zijn nu afgevuld met conserverings olie, dit omdat de R27 prachtig is om alleen maar naar te kijken, dus ideaal voor de verzamelaar.

Als accessoire is er een zijstandaard gemonteerd,




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
De Jong Alphen BV
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: KAWASAKI in 1989 - De ZXR serie die uiterlijk een afgeleide is van de Kawasaki racemodellen is geschikt gemaakt voor de weg. De ZXR 750 en ZXR 400 zijn beide de eerste in deze serie van supersport machines die de sporen dragen vanuit de racerij. De Kawasaki Zephyr (400 cc) wordt in produktie genomen. Met deze ‘basic’ bike willen de jongere ontwerpers bij Kawasaki een ‘echte’ motor maken. De markt reageert heftig op deze wendbare machine en tot en met 1992 is het het meest verkochte 400 cc model. De opvolgers, de Zephyr 750 en de Zephyr 1000, werden ook goed onthaald.
© 2000 - 2024 Motoroccasion