Nieuwsbrief:

BMW  R 80 - 1986

Bouwjaar:
1986
Kleur:
ZWART
Vermogen:
37 kW
Teller:
96.339 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - r-80
bmw - r-80
bmw - r-80
bmw - r-80
bmw - r-80
bmw - r-80
bmw - r-80
bmw - r-80
bmw - r-80
bmw - r-80
bmw - r-80
bmw - r-80
bmw - r-80
bmw - r-80
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 1986

Deze BMW R80 is weer helemaal nieuw.
Hij is door ons met originele BMW onderdelen omgebouwd van RT naar een basis model R80

Het Motorblok is gestraald en met nieuwe onderdelen heropgebouwd
Frame opnieuw gecoat
Wielen gecoat
Nieuw uitlaatsysteem
Banden zo goed als nieuw
Tank en overige lakdelen professioneel gespoten en vzv een bies

Wij zorgen in iedergeval dat de motorfiets goed loopt en dat u veilig de weg op kan, eventuele afkleverbeurt is mogelijk, kosten €250,- Ook is het mogelijk om tegen onkosten de motorfiets te laten afleveren.







Voor gebruikte motoren zijn de afleverkosten van €250,- niet inbegrepen in de geadverteerde verkoopprijs.

Afleverbeurt wordt volgens fabrieksspecificaties uitgevoerd, slijtagedelen worden indien nodig vervangen, volle tank brandstof en tenaamstelling van het kenteken.
Afhankelijk van het bouwjaar geven wij 3, 6 of 12 maanden de Jong Alphen garantie.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
De Jong Alphen BV
Zaagmolenweg 8
Alphen aan den Rijn
Plan de route
0172-492036
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion