Nieuwsbrief:

CFMOTO  675 NK - 2025

Nieuw
Grey
cfmoto - 675-nk
cfmoto - 675-nk
cfmoto - 675-nk
cfmoto - 675-nk
cfmoto - 675-nk
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

De CFMOTO 675NK pompt adrenaline naar elke centimeter van je lichaam, terwijl het aerodynamische ontwerp kracht voor extra seconden tijdwinst ontketent. Open het gaspedaal voor maximale snelheid en beweeg gemakkelijk door de straten en op racebanen, waarbij je elke bocht in een duikpositie verovert.

Het ontwerp is geïnspireerd op professionele racen en is afgestemd om de aerodynamica te optimaliseren. Krachtige enkele swingarm verbetert de racevaardigheden.

CUT THE EDGE
De gestroomlijnde voorzijde zorgt ervoor dat de lucht soepel over de carrosserie van het voertuig stroomt. Verborgen uitlaatpijpen passen perfect in de achterkant en zorgen voor een visuele impact. De toevoeging van een tractiecontrolesysteem zorgt voor stabiel rijden op gladde wegen en onder uiteenlopende moeilijke omstandigheden. Voortbouwend op de sportieve afstelling van de 675NK is de omgekeerde voorwielophanging nu voorzien van instelbare demping, voor de ultieme rijervaring in welke situatie je maar wilt. De slipperkoppeling zorgt voor een licht gevoel bij het schakelen en houdt het voertuig stabiel tijdens lastig terugschakelen. Standaard ABS, automatische koplampen en ESS-noodremlichten zijn ook inbegrepen. Hetzelfde 5-inch TFT-scherm ondersteunt MotoPlay, inclusief schermprojectie.

€ 7.999,- (Inclusief BTW, BPM, afleverkosten en 5 jaar garantie)
 
  • Maak snel een afspraak voor een testrit!
    0318-255835 / info@motormakelaar.com

    Tot ziens bij de CFMOTO dealer van Midden-Nederland!
    Motormakelaar te Lunteren

Opties en Accessoires:
12 Volt aansluiting, ABS, Alarmverlichting, Boordcomputer, Navigatie, Om te bouwen naar 35kw, Originele uitlaat, Quickshifter, Tractioncontrole




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcentrum Lunteren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Earles vering" betekent: Variant op de schommelarmvork, waarbij lange schommelarmen worden gebruikt die het scharnierpunt achter het voorwiel leggen. Komt ondermeer voor bij modellen van BMW en Douglas uit de jaren vijftig en zestig. Dit ontwerp voorvork heeft dezelfde voordelen als een conventionele schommelarmvork met korte schommelarmen en parallel-hulpvork. Immers, het onafgeveerde gewicht is ook hier gering. Een extra voordeel van de Earles-vork is dat bij sterk remmen de motorfiets nauwelijks de neiging vertoont voorover te duiken. De Earles-voorvork werd door motorconstructeurs in de jaren zestig vervangen door de telescopische voorvork. Op beperkte schaal wordt de Earles-vork nog toegepast op zijspanmotorfietsen
© 2000 - 2025 Motoroccasion