Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRC
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRC
€ 7.950,- p/mnd klik hier
1996, 92817 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
€ 8.950,- p/mnd klik hier
1997, 64300 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
€ 10.490,- p/mnd klik hier
1998, 66865 Km
MotoXpert, FLEVO
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
€ 13.500,- p/mnd klik hier
1998, 1234 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRC
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRC
€ 10.450,- p/mnd klik hier
1999, 36500 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
€ 10.950,- p/mnd klik hier
1999, 47377 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRC
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRC
€ 12.950,- p/mnd klik hier
1999, 49980 Km
Merkdealer
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
€ 10.490,- p/mnd klik hier
2001, 65512 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2001, 39651 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRC
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRC
€ 11.990,- p/mnd klik hier
2002, 54901 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRC
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRC
€ 9.450,- p/mnd klik hier
2003, 46322 Km
Merkdealer
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
€ 11.800,- p/mnd klik hier
2003, 46590 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
€ 12.899,- p/mnd klik hier
2003, 48254 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRC
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRC
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2003, 86294 Km
Merkdealer
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
€ 10.290,- p/mnd klik hier
2004, 31522 Mls
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRC
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRC
€ 12.450,- p/mnd klik hier
2004, 53677 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
€ 9.945,- p/mnd klik hier
2005, 111797 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
€ 11.665,- p/mnd klik hier
2005, 30130 Mls
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
€ 11.900,- p/mnd klik hier
2005, 26961 Km
MotoXpert, FLEVO
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2005, 58500 Km
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2024 Motoroccasion